dursun bi kenarda ekmek aş istemez,
şu oto alternatörlerini motora çevirdikleri sürücüler var zafer yıldızın videolarının içinde var, bilirsin oto alternatörleride 3 faz sarılır
Elinizdeki motor görece düşük devirde çalışır. Bu yüzden de hall sensörlüdürler.
Hall olmayınca BEMF voltajından yararlanılır ama işe yarar BEMF gerilimi için motorun bir kaç yüz RPM de dönmesi gerekir.
Yani elinizdeki motorun sensörleri vardı ama söküldü ise buna uygun sürücü bulmak sorun olabilir.
Birde drone, tekne vs ESC leri var. Ancak bunların çalışma voltajları genelde düşük. Yüksek voltajlı olanlar ise çok yüksek güçlü ve düşük güçlü motor da yeterince akım geçmezse hataya düşerler.
Ayrıca Bu ESC ler nispeten daha yüksek hızlar için üretilirler.
Denemeden, emin olmadan alınmamalı.
dursun bi kenarda ekmek aş istemez,
şu oto alternatörlerini motora çevirdikleri sürücüler var zafer yıldızın videolarının içinde var, bilirsin oto alternatörleride 3 faz sarılır
onu bir kenarda dursun diye almadım, projemde kullanacağım. yani çalışması lazım.
zafer yıldızın videolarını seyrederim ama oto alternatörlerini bilmiyorum ve beni ilgilendirmiyor. beni ilgilendiren elimdeki motorun çalışması.
@paskomya ustam 6S'e kadar destekliyor, dolaysıyla 36 volt etmiyor.
Şöyle naneler var da, bu konuda hiç tecrübem olmadı. yani fırçasız motorun ESC denen nane ile frekansı oynanarak döndürüldüğünü biliyorum. Dronlardaki fırçasız motorlar da aynı yöntemi kullanıyor..