henüz uzaktan servis hizmeti verebilecek bir teknolojiye sahip değiliz, lütfen servis çağırınız.sağolun.. ben hiç anlamam ama üstüne vurunca çalıştığı için çok basit bir sorunu olabilir mi acaba, burada yardımcı olabilecek birisi var mıdır diye sormak istedim..
bu kadar gereksiz bir yorum yapacak kadar sıkılıyor olabilir misiniz gerçekten?henüz uzaktan servis hizmeti verebilecek bir teknolojiye sahip değiliz, lütfen servis çağırınız.
bu kadar gereksiz bir yorum yapacak kadar sıkılıyor olabilir misiniz gerçekten?
neyse ben yardımcı olabilecek birilerinin olabileceğini düşünüyorum..
Yorumumdan hemen sonra gördüm.Üzüldüm yazınıza ( daha doğrusu kızdım ama )
Sn. paskomya ustam mantıklı bir yazı yazmış ( uzaktan hizmet bu soru şartlarda buluş yapmak gibi ve
'' ben hiç anlamam '' yiyorsunuz üst yazınızda ,diyelim buzdolabının kart lehim çatlağı var nereden bilecek bilmiş olsada kim tamirini yapacak .
Size yol göstermiş servis hizmeti demiş . ( belkide düşünmüş sağlam n. buzdolabınızı tarafınızdan daha çok bozulmasını istememiş diye düşünmüştür . )
Şimdi diyelim bir baba yiğit sebebini biliyor bu tepki yazınız ile yardımcı olmaz .
Kendi bindiğiniz dalı kesiyorsunuz .
Kolay Gelsin . Sağlıcakla kalın .
Korona zamanında doktorlar uzaktan muayene yapıyordu. Zoomdan görüşme yaparsınız.henüz uzaktan servis hizmeti verebilecek bir teknolojiye sahip değiliz, lütfen servis çağırınız.
uzaktan zoom da sıkıntı yok ta ben buzdolabıca bilmiyorum.Koron zamanında doktorlar uzaktan muayene yapıyordu. Zoomdan görüşme yaparsınız.
Aslında çok doğru bir yönlendirme yapmış sayın @paskomya ..bu kadar gereksiz bir yorum yapacak kadar sıkılıyor olabilir misiniz gerçekten?
neyse ben yardımcı olabilecek birilerinin olabileceğini düşünüyorum..