Caddx Merkez Baglantisi problemi

Değildir. Bakin şimdi satin aldiğiniz güvenlik sistemleri garanti sistemi farkli tv buzdolabi esya gibi garanti sistemi yok.
Örnek ürünu satan firma ariza durumda gelip müdahale ettiği zaman itilatcı ve üretici firmadan para alamaz. Arizali parcayi sizin söküp yetkili servise göndermesi gerekir buda müsterinin işine gelmez kaldiki siz söktünüz gönderdiniz geri geldi yine servis cağirip kurulum yapilcak yani sonuç olarak satişi yapan kurumu yaptiği için ve garanti süresi boyuncada satici firmayi çagiracağiniz için vermezler

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app

Ne dediğinizi anlayamadım ama Güvenlik sistemlerinin buzdolabı yada diğer elektronik ürünlerden garanti konusunda hiçbir farkı yoktur güvenlik sistemi kuran bir firma satmış olduğu her ürüne 2 sene garanti vermek zorundadır dolayısıyla garanti süresi içersinde imalat ve kurulum hatasından kaynaklanan arızaları ücretsiz olarak karşılamak zorundadır aynı şekilde malzemeleri satan distrübitör firmada sorumludur yanlızca kurucu firmanın montaj hatasından kaynaklanan arızayı distrübütör firma karşılamaz bu müşterinin problemi değildir o yüzden ciddi güvenlik şirketleri sistem satarken 2 senelik garanti süresini dikkate alarak çok düşük fiyatla ürün satmazlar ve dediğim gibi müşteri isterse mühendislik şifresini de vermek zorundadır çünkü mal müşterinindir
 
Merhaba mühendislik şifrenizi biliyor iseniz yardim olabilirim.

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app

Selamlar. Uzun bir sureden sonra muhendislik sifresini elde ettim.
Alarm firmasi servis lambasinin yanmasini bir sekilde engelledi. Ancak ben alarmi kurarken ve iptal ederken 2 kere sifre giriyorum. Bunu duzeltmelerini istedigimde ise yeniden programlanmasi lazim gibi birseyler soyluyorlar?

Ben keypad den Telefon monitorunu kapatamazmiyim ?
 

Forum istatistikleri

Konular
130,115
Mesajlar
933,270
Kullanıcılar
453,179
Son üye
canerakdeniiz

Yeni konular

Geri
Üst