hocam epoksi çelik yapıştırıcı denediniz mi? genelde şırıngalı çift karışımlı olur. Tam kuruması 24 saattir. Vidanın tüm dişlerini kaplayacak şekilde bir onu da deneyin derim. Tüpü markasına göre 20 30 TLSaygıdeğer abilerim bana civata kilitleme kimyasalı gerekli ama bu problemi çözemiyorum. Yüksek mukavemetli civata kilitleme kimyasalı aldım bir kaç markadan fakat belli bir zaman sonra sökülüyor. Darbe ve titreşim var ne yaptıysam olmadı kaynak etkisi gösterecek cinsten ilaç olacak hatta hiç sökülmesin kilitlesin istiyorum. Ama çözüm bulamadım. Bu ilacı kullananlar var ama ne kullandıklarını bilmiyorum ve sökmek için 300 dereceye kadar ısıtmak gerekiyor. Birlestirdigim parçaların resmini ekliyorum. Kafası alüminyum ön kısmı metal malzeme. Bu bir pistondur sürekli darbe var. Bilgisi olanlar yardımcı olsun lütfen Ekli dosyayı görüntüle 51444Ekli dosyayı görüntüle 51445Ekli dosyayı görüntüle 51446
Daha önce hiç denemedim ama denemekte fayda varhocam epoksi çelik yapıştırıcı denediniz mi? genelde şırıngalı çift karışımlı olur. Tam kuruması 24 saattir. Vidanın tüm dişlerini kaplayacak şekilde bir onu da deneyin derim. Tüpü markasına göre 20 30 TL
Loctite 2701 kodunu deneyeceğim inşallah olumlu sonuç alırımLoctite 270, çıkarmak için 300 derce ısıtmak gerekiyor. Denemeden bilemezsiniz.Ekli dosyayı görüntüle 51528
Evet bence de bir deneyin. maliyeti loctite kadar yüksek olmaz.Daha önce hiç denemedim ama denemekte fayda var
Yapıştırma mantıksız olur biraz hayati malzeme çünkü piston olarak kullanılıyor diş sıyırma ve milin gevşemesi sonucu silindire ağır hasar verebiliyor. Bazen zararsız kurtarabiliyoruz ama bazen silindirde çatlak yada büyük oyuk veyahut silindiri ciddi anlamda çiziyor. Yapıştırma olayı mantıksız eğer olursada esnek ve kilitleme özelliği bulunan yapıştırıcı olabilir. Sert yapıştırıcı her darbede parçalanır.Sürekli darbe alan bir ürün yapıştırıcı ile yapıştırılmaz. Özellik hayati bir yere bağlıysa. Bilmiyorum ürün nedir? Yani yoksa öyle ürünler var ki krank milini yapıştırırsınız. Ama krank mili yapıştırılmaz işte.. Çünkü hayati bir parça.
Hayır hayır bizim parcamizda dönen birşey değil bu anlık yüksek basınç ile piston ileriye gidip valf yardımıyla tekrar geriye geliyor dönen bir motor vs yok bu tarz piston degilnormal piston,biyel kolu bağlantısı daha mantıklı...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?