trodichalde ile biraz farkı var. O solidde o şekilde. Trodichalde'de yüzeye çarpıp çarpıp çekilip vs türü işlem var. Mesela kayserinin attığında bu şekilde uç ilerlerken kesiyor, sonra geri çekilip boşta, sonra tekrar giriyor. Adaptive'de ise o yüzeyi alır, sonra geçer aynı eksendeki diğer alınacak yere atlar. Tur döndükten sonra tekrar orayı işler. Yani boşta geri gelip hareket etme olayı pek fazla yok. Gereken yerde bunu hesaplayıp yapıyor tabi ama sürekli bir boşa al-gir, boşa al-gir olayı yok. Bu da zamandan kazandırıyor.
inventor, fusion serisinde adaptive demişler buna. 3d adaptive... Yani ballnose vs'de de dikeyde aynı işlemleri uygulayabiliyorsunuz.
Fusion resmen zamandan kazanmak için yapılmış gibi geliyor bana. Örneğin dosyalar bulutta, uçlar bulutta... Evde işte çiz yap, git atolyeye usb, ağ filan uğraşmadan direk cam çıktını al. Processor'un ün mü yok mach3'e göre. Merak etme o da bulutta. Tanıttığın freze uçlarıda..
trochoidal milling belkide adaptive'in biraz daha gelişmişi olabilir bilemiyorum. Daha fazla seçeneği olabilir. Ama bu adaptive biraz daha basit, daha az ayarlı, daha hızlı...