Dalgıç pompayı inverter kaldırmıyor. Çözüm önerisi ?

Bahsettiğiniz ürün sürücü olmaktan daha çok büyük ihtimal tristörlü bir gerilim kiyicisidir. Üzerine birde aşırı akim koruma koyarsan al sana bir fazli sürücü [emoji3]
 
Otmu tavsiye ediyorsunuz yani 1 aydır
evde oturmaktan yeşerdik zaten .Yeşil-
likleri gördükçe möö diyesim geliyor
 
Son düzenleme:
Dandik o etiket yav ... kim itibar eder . Sizin model bu mu? DC 4300 Üzerinde kocaman 2200W yazan?

Teknik verileri karşılaştrın, olmadı kitapçığına göz atın o da yazarsa ...
https://www.guncelsepet.com/u/fantom-4-ceker-dc-4300-yatik-elektrikli-supurge-2200-w-/114
https://www.hepsiburada.com/fantom-...att-elektrikli-supurge-kirmizi-pm-evfandc4300

Bariz fark var ... 2200W - 850W?
 
Kitapçık kayboldu gitti bir de bu süpürge yeni bir model değil ki en az 6-7 yıllık 1000 watt alti olacağını sanmıyorum.
Konumda da bana cevaptan çok başka şeyler tartışılıyor bu arada Ama zaten jeneratör işimizi görüyor artık.
 
Kaçlık kaç ad Panel var
 

* Güneş enerji panellerinde akülü sistem derin kuyu çalıştırılması yapılmaz. Gün ışığında alınan enerji sürücü yardımıyla direk olarak derin kuyu dalgıç pompasına aktarılır. Akülü sistem düşük enerji gerektiren temel ihtiyaçlarda uygulanabilir (buzdolabı, tv, radyo, aydınlatma,)
1,5 kw derin kuyu dalgıç pompası nominal çalışma akımı 9.2 amper dir, 9.2 amper çeken demerajlı monofaze dalgıç pompayı çalıştırmak için gerekli olan jeneratör gücü 10kw ( 12.5 KVA ) olmalıdır.
Eyüp KILIÇARSLAN
www.dalgicpompaservisi.com

Derin kuyu dalgıç pompaları ve drenaj atık su uygulamaları hakkında tüm sorularınız için yazabilirsiniz.
Wilo, Grundfos, İmpo, Alarko, Cri, Coverco, Pedrollo , Franklin Electric ve mevcut Dünyadaki tüm derin kuyu dalgıç pompa ve motorları için....
Eyüp KILIÇARSLAN
 
Son düzenleme:
Merhaba yorumunuz için teşekkürler. 1.5 kw impo marka dalgıç pompayı 5.5KVA (max 4.5 kw güç veren) aksa aap5500 jeneratör ile çalıştırıyoruz. Üstelik çalışırken 2000 watt basınçlı araba yıkama makinesi de kullandik sorun olmadi hiç.
 

Bazı kavramlara "kendimce-bildiğimce" açıklama yapmak isterim.

1. 12V 150Ah akünün depolayabileceği güç hesaplandığı üzere teorik olarak 1890Wh etse de bu hangi koşullarda talep edilerek alınabilir bilmek gerekiyor! Hiç bir zaman bu kadar gücü geri almak mümkün değildir. Diyelim yüzde seksenini alabildiniz 1500Wh civarı yapar. Yine olmadı. Bu defa kaç amper-saat ile almaya çalıştınız? Yani yüksek amperde deşarj etmeye çalıştığınızda akünün durumuna bağlı olarak belki hesapladığınız değerin yarısını bile alamayacaksınız!

2. Motorlarda boşta çalışma, ilk kalkış-demeraj ve yük altında çalışmada farklı güç ihtiyaçları oluşacaktır. Mesela ilk kalkışta normal çalışma için etikette belirtilen gücün 10 katına kadar güç ihtiyaçları olabilir.
İnverter 3Kw, motor 1.5Kw olduğunda daha kalkışta invertörün akımı kesmesi bu yüzdendir. Soft starter veya devir kontrol devreleri ile bu durumun önüne geçilebilir.

3. İnverter 3Kw demek teorik olarak 3Kw, daha doğrusu bu değerin yüzde 70-80'ine kadar sürekli güç çekilebilir anlamındadır. Fakat bunun için çok daha önemli olan bir parametre daha vardır. Aküler ve aradaki kablolama bu akımı (12V bir sistem için 2500w/12=208Ah teorik olarak çıkış için gerekli akım. Kayıplarla 240-250Ah anlık) sağlayabilir mi?
Yani inverter yüksek değerde diye motorunuz çalışacak diye bir durum yok. Bunu besleyecek akülerin ve tesisatın o akımı sağlayacak özellikte olması gerekiyor. Akülerde normalde 10HR veya 20HR değerleri kapasitelerini kaç saatte deşarj edebileceklerini ifade eder. Arabalarda kullanılan starter akülerde ise yapıları gereği anlık 400-740Ah akım sağlanabilir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…