Dar ebatlı kayış ve kasnak arıyorum

PU kayış esnek mi yoksa sıkı mı? Yani takarken gerdirilmesi mi gerekir yoksa esnetip takmak yeterli olur mu?
 
Çok esnek bişey değil asılsanda çok esnemez v kayış gibi diyebilirim
 
hmm. O zaman gerginleştirmek için bir kasnak daha mı yapacağım?
 
Gerdirmekren ziyade takıp sökmeyi kolaylaştırmak için lazım sanki
 
Gergi filan lazım değüldür. Don lastiğinin 2 gömlek üstü olur, esnekdür. Sağlamdur. Reno 9'un vantilatör V gayışı yerine (Sene 2001, gravat dahmayı sevmem, hatun çorabını ben nerden bulayım, bagajda PU vardı) kullanlmış tevrübe edülmüştür.

Gerdirmekren ziyade takıp sökmeyi kolaylaştırmak için lazım sanki

hmm. O zaman gerginleştirmek için bir kasnak daha mı yapacağım?

Bakınız @Yusuf&CNC 'nin önceki sayfadaki eklemiş vidyosu
 
açık uçlu olanlar zaman kayışı olarak geçiyor lineer araba üzerinde uçlar birleştirilir yada iki başa sabitlenip dişli döner bir kaç rulman yardımıyla senin işine yaramaz yani

Açık uçlu T kayışı birleştirince normal kapalı T kayışla aynı dayanıklılıkta oluyormu?
 
Açık uçlu T kayışı birleştirince normal kapalı T kayışla aynı dayanıklılıkta oluyormu?
Birleştirmeye çok uğraşırsın herkes yapmaz o işi yaparsa da adetli yapar. Genellikle lineer sistemlerde kullanılır
Bunun gibi iki uç araba üzerinde sıkıştırılarak birleştirilir.
 
Hurda yazıcı içerisinden temin edebilirsin işini görürmü bilmem
 
Gerginleştirme için kasnak değil, gerginleştirme rulmanı kullanın.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,840
Mesajlar
930,680
Kullanıcılar
452,678
Son üye
TengRi

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst