Serkan bey çok teşekkür ediyorum bilgilendirme için.
2 farklı akü sistemi var araçta, 2 ay öncesinde yaptığım lifepoe4 72 volt 50 amper, bms 72 v 100 amperdir,
jel aküllü sistemimde 72 v 60 amper yeni sayılır 4 aylıklar ama ilginç bir şekilde 10 km jel aküler, 10 km lifepoe4 gidiyor,
1 ay öncesine kadar şarj ettiğimde 7 8 saatte şarj oluyorlardı, aküler bittiğinde 5 kw enerji çekerlerdi şarjda ama şimdi 1-2 saatte doluyorlar ve1 kw güç çekiyorlar, aradaki uzatma kablosunu kalınlaştırdım, şarj cihazları değiştirildi, sorunsuzlar, akü yerlerini değiştirdim, akülerin boşta değerleride iyi 13.5 v ama sorunu çözemedik ne yaptıysak,
dc voltaj yükselticiyle aküdeki gücü daha fazla çekip güya 7 8 saat şarja çıkarırmıyım diye garip bir ne yapacağımı bilememekten boş döngüye düştüm sanırım. lifepo4 grubuna 8000 tl harcama yaptım, hiçbir sorunu yok, orion marka piller kullandım, bms güçlü ama 10 km yol gitmesi canımı sıktı, ilk zamanlarında sorun yoktu 40 50 km yol yaptırıyordu birden 10 15 km lere düştü
motorum servise gitti ama nafile ilgilenen yok, yaptık deyip gönderdiler ama değişen birşey olmadı