200-1200Kg arasında değişebilir.
Ancak yerden kaldırmayacağınız için, ağırlıktan ziyade sürtünme önemlidir.
Arabayı iterek haraket ettirdiğinizi unutmayın.
Een fazla gücü, araç ilk hareket ettiğinde harcarsınız. (bulmanız gereken budur)
Söylediğim deneyi yapıp bir ağırlık bulabilrseniz, bu işin olup olamıyacağı anlaşılır...
Devir -Tork-Hız ilişkisini Redüktör oranlarında neyin artıp neyin azaldığını bilmeden bu işe kalkışan avucunu yalar.
5 kw güç üretmek için o jeneratörün kaç devir ve ne kadar torkla dönmesi gerektiğini hesaplayıp ,o deviri ve torku elde etmek için gereken çevrime bakarsanız o işin bu tür spur dişli sistemi ile olamayacağını görürsünüz. Nihayetinde Tork-Devir ilişkisi ters işliyor birisi çoğalınca birisi azalıyor. Hem devri hem de torku tutturacak dişli oranı içinde ona göre kuvvet girişi gerekiyor..Buda öyle elimle çeviririm olur biter seviyesinde bir güç ve devir değil.
Bilmem kaç bin tur pedal çevirince ancak bir tur atacak olan dinamodan naslı bir Elektrik üretmeyi düşünüyorsunuz.
Diğer video;
Mıknatıstaki itme-çekme enerjisi kesinlikle işe yarayacaktır ama günümüz teknolojisi ile ancak takviye enerji ile mümkün.
Eğer Günün birinde mıknatıstan etkilenmeyen ama mıknatıs manyeti alanını sönümleyen (geçişini engelleyen) bir element bulunursa o gün enerji sorununun bittiği gündür...
İnsanları hayvanlardan ayıran özellik hayal etme yeteneğidir. Milyonlarca evde boş oturan emekli var. Sağlığı yerine olanlar için her semtte yer ayarlayıp, bu dişli sistemi bisiklete entegre edip her gün 30 dakika sabah sporu yapılırsa, semtin aydınlatma ve park ışıkları ücretsiz olur. Değirmen için de geçerli bu. Biri bir fikir yazar. İşi bilen de yapar. Bir ürün yapın ve ortaya koyun. Türkiye'de yaşayan toplumun büyük kısmı iyi taraflarını görmez.
200-1200Kg arasında değişebilir.
Ancak yerden kaldırmayacağınız için, ağırlıktan ziyade sürtünme önemlidir.
Arabayı iterek haraket ettirdiğinizi unutmayın.
Een fazla gücü, araç ilk hareket ettiğinde harcarsınız. (bulmanız gereken budur)
Söylediğim deneyi yapıp bir ağırlık bulabilrseniz, bu işin olup olamıyacağı anlaşılır...
200-1200Kg arasında değişebilir.
Ancak yerden kaldırmayacağınız için, ağırlıktan ziyade sürtünme önemlidir.
Arabayı iterek haraket ettirdiğinizi unutmayın.
Een fazla gücü, araç ilk hareket ettiğinde harcarsınız. (bulmanız gereken budur)
Söylediğim deneyi yapıp bir ağırlık bulabilrseniz, bu işin olup olamıyacağı anlaşılır...
Boşta dönmesinden bahsetmiyorum, neler öğütmeyi düşünüyorsanız, o tahıl ile deneme yapmanız gerekli. Yani çalışmaya hazır durumdayken, çevirmeye çalışacaksınız.
Boşta dönmesinden bahsetmiyorum, neler öğüutmey düşünüyorsanız, o tahıl ile deneme yapmanız gerekli. Yani çalışmaya hazır durumdayken, çevirmeye çalışacaksınız.
7.5 hb patpat motoru calistirdigina gore 5.5 kw lik motor yeterli olmazli fakat tofas sanzimani da takilmis patpat motora.
tahil olarak un ve yemlik yani en incesinden en kalinina kadar ogutmeyi amacliyoruz eski su sistemindeki gibi
Sağlığı yerine olanlar için her semtte yer ayarlayıp, bu dişli sistemi bisiklete entegre edip her gün 30 dakika sabah sporu yapılırsa, semtin aydınlatma ve park ışıkları ücretsiz olur.
Sürücü kurslarında şanzıman üzerine daha ciddi eğitim verilmeli anlaşılan. Dişli ile tork kazanmayı bazıları yeni bir icat sanıyor. Komik . Rampalarda araba motoruna ilahi bir güç geliyor vites küçültünce herhalde . Youtube de izlenme almak için milletin yapmayacağı maymunluk kalmadı. Dişli ile tır kaldıranlar depremde bir zahmet niye göçük binalara el atmadılar.
Tabi mümkün, genede motor gücünü bilmek önemli, boşuna büyük motor ve büyük invertör takmazsınız veya küçük motor takıp yetersiz kalması ile karşılaşmazsınız.