Degirmen Motoru Oneri

reduktor bir nevi şanziman sanirim motor ve reduktor gerekli

vardir fazla bile olabilir
200-1200Kg arasında değişebilir.
Ancak yerden kaldırmayacağınız için, ağırlıktan ziyade sürtünme önemlidir.
Arabayı iterek haraket ettirdiğinizi unutmayın.
Een fazla gücü, araç ilk hareket ettiğinde harcarsınız. (bulmanız gereken budur)
Söylediğim deneyi yapıp bir ağırlık bulabilrseniz, bu işin olup olamıyacağı anlaşılır...
 
Son düzenleme:
Devir -Tork-Hız ilişkisini Redüktör oranlarında neyin artıp neyin azaldığını bilmeden bu işe kalkışan avucunu yalar.

5 kw güç üretmek için o jeneratörün kaç devir ve ne kadar torkla dönmesi gerektiğini hesaplayıp ,o deviri ve torku elde etmek için gereken çevrime bakarsanız o işin bu tür spur dişli sistemi ile olamayacağını görürsünüz. Nihayetinde Tork-Devir ilişkisi ters işliyor birisi çoğalınca birisi azalıyor. Hem devri hem de torku tutturacak dişli oranı içinde ona göre kuvvet girişi gerekiyor..Buda öyle elimle çeviririm olur biter seviyesinde bir güç ve devir değil.
 
İnsanları hayvanlardan ayıran özellik hayal etme yeteneğidir. Milyonlarca evde boş oturan emekli var. Sağlığı yerine olanlar için her semtte yer ayarlayıp, bu dişli sistemi bisiklete entegre edip her gün 30 dakika sabah sporu yapılırsa, semtin aydınlatma ve park ışıkları ücretsiz olur. Değirmen için de geçerli bu. Biri bir fikir yazar. İşi bilen de yapar. Bir ürün yapın ve ortaya koyun. Türkiye'de yaşayan toplumun büyük kısmı iyi taraflarını görmez.
 
degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle donebiliyor
degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle done
patpat yani pancar motoru ile yapanlar olmus ceviriyormus.
 
Son düzenleme:
degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle donebiliyor

degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle done
patpat yani pancar motoru ile yapanlar olmus ceviriyormus.
Boşta dönmesinden bahsetmiyorum, neler öğütmeyi düşünüyorsanız, o tahıl ile deneme yapmanız gerekli. Yani çalışmaya hazır durumdayken, çevirmeye çalışacaksınız.
 
Son düzenleme:
Boşta dönmesinden bahsetmiyorum, neler öğüutmey düşünüyorsanız, o tahıl ile deneme yapmanız gerekli. Yani çalışmaya hazır durumdayken, çevirmeye çalışacaksınız.
mehmet bey 220 yi 380 e ceviren ve devri ayarlayan invertorler varmis bununla mumkun mu 3 faz maotor 380 inverter
mehmet bey 220 yi 380 e ceviren ve devri ayarlayan invertorler varmis bununla mumkun mu 3 faz maotor 380 inverter
7.5 hb patpat motoru calistirdigina gore 5.5 kw lik motor yeterli olmazli fakat tofas sanzimani da takilmis patpat motora.
tahil olarak un ve yemlik yani en incesinden en kalinina kadar ogutmeyi amacliyoruz eski su sistemindeki gibi
 
Sağlığı yerine olanlar için her semtte yer ayarlayıp, bu dişli sistemi bisiklete entegre edip her gün 30 dakika sabah sporu yapılırsa, semtin aydınlatma ve park ışıkları ücretsiz olur.
Sakın bunu başka bir ortamda paylaşmayın . Ciddiye alır birileri Allah muhafaza .

(YouTube de) yayınlanan "Teknik olarak, Müstehcen" yayınları izlemeyiniz ve reklamını yapmayınız.
Sürücü kurslarında şanzıman üzerine daha ciddi eğitim verilmeli anlaşılan. Dişli ile tork kazanmayı bazıları yeni bir icat sanıyor. Komik . Rampalarda araba motoruna ilahi bir güç geliyor vites küçültünce herhalde . Youtube de izlenme almak için milletin yapmayacağı maymunluk kalmadı. Dişli ile tır kaldıranlar depremde bir zahmet niye göçük binalara el atmadılar.
 
Son düzenleme:
mehmet bey 220 yi 380 e ceviren ve devri ayarlayan invertorler varmis bununla mumkun mu 3 faz maotor 380 inverter
Tabi mümkün, genede motor gücünü bilmek önemli, boşuna büyük motor ve büyük invertör takmazsınız veya küçük motor takıp yetersiz kalması ile karşılaşmazsınız.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…