vardir fazla bile olabilirDeğirmen taşının ağırlığını bulursanız hesap daha kolay yapılır. Taş 400 kg var mıdır?
200-1200Kg arasında değişebilir.reduktor bir nevi şanziman sanirim motor ve reduktor gerekli
vardir fazla bile olabilir
İnsanları hayvanlardan ayıran özellik hayal etme yeteneğidir. Milyonlarca evde boş oturan emekli var. Sağlığı yerine olanlar için her semtte yer ayarlayıp, bu dişli sistemi bisiklete entegre edip her gün 30 dakika sabah sporu yapılırsa, semtin aydınlatma ve park ışıkları ücretsiz olur. Değirmen için de geçerli bu. Biri bir fikir yazar. İşi bilen de yapar. Bir ürün yapın ve ortaya koyun. Türkiye'de yaşayan toplumun büyük kısmı iyi taraflarını görmez.Bilmem kaç bin tur pedal çevirince ancak bir tur atacak olan dinamodan naslı bir Elektrik üretmeyi düşünüyorsunuz.
Diğer video;
Mıknatıstaki itme-çekme enerjisi kesinlikle işe yarayacaktır ama günümüz teknolojisi ile ancak takviye enerji ile mümkün.
Eğer Günün birinde mıknatıstan etkilenmeyen ama mıknatıs manyeti alanını sönümleyen (geçişini engelleyen) bir element bulunursa o gün enerji sorununun bittiği gündür...
degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle donebiliyor200-1200Kg arasında değişebilir.
Ancak yerden kaldırmayacağınız için, ağırlıktan ziyade sürtünme önemlidir.
Arabayı iterek haraket ettirdiğinizi unutmayın.
Een fazla gücü, araç ilk hareket ettiğinde harcarsınız. (bulmanız gereken budur)
Söylediğim deneyi yapıp bir ağırlık bulabilrseniz, bu işin olup olamıyacağı anlaşılır...
degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle done200-1200Kg arasında değişebilir.
Ancak yerden kaldırmayacağınız için, ağırlıktan ziyade sürtünme önemlidir.
Arabayı iterek haraket ettirdiğinizi unutmayın.
Een fazla gücü, araç ilk hareket ettiğinde harcarsınız. (bulmanız gereken budur)
Söylediğim deneyi yapıp bir ağırlık bulabilrseniz, bu işin olup olamıyacağı anlaşılır...
Boşta dönmesinden bahsetmiyorum, neler öğütmeyi düşünüyorsanız, o tahıl ile deneme yapmanız gerekli. Yani çalışmaya hazır durumdayken, çevirmeye çalışacaksınız.degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle donebiliyor
degirmen tasinin altinda mil olacak milin altinda bilya yani az kaldirinca elle done
patpat yani pancar motoru ile yapanlar olmus ceviriyormus.
mehmet bey 220 yi 380 e ceviren ve devri ayarlayan invertorler varmis bununla mumkun mu 3 faz maotor 380 inverterBoşta dönmesinden bahsetmiyorum, neler öğüutmey düşünüyorsanız, o tahıl ile deneme yapmanız gerekli. Yani çalışmaya hazır durumdayken, çevirmeye çalışacaksınız.
7.5 hb patpat motoru calistirdigina gore 5.5 kw lik motor yeterli olmazli fakat tofas sanzimani da takilmis patpat motora.mehmet bey 220 yi 380 e ceviren ve devri ayarlayan invertorler varmis bununla mumkun mu 3 faz maotor 380 inverter
Sakın bunu başka bir ortamda paylaşmayın . Ciddiye alır birileri Allah muhafaza .Sağlığı yerine olanlar için her semtte yer ayarlayıp, bu dişli sistemi bisiklete entegre edip her gün 30 dakika sabah sporu yapılırsa, semtin aydınlatma ve park ışıkları ücretsiz olur.
Sürücü kurslarında şanzıman üzerine daha ciddi eğitim verilmeli anlaşılan. Dişli ile tork kazanmayı bazıları yeni bir icat sanıyor. Komik . Rampalarda araba motoruna ilahi bir güç geliyor vites küçültünce herhalde . Youtube de izlenme almak için milletin yapmayacağı maymunluk kalmadı. Dişli ile tır kaldıranlar depremde bir zahmet niye göçük binalara el atmadılar.(YouTube de) yayınlanan "Teknik olarak, Müstehcen" yayınları izlemeyiniz ve reklamını yapmayınız.
Tabi mümkün, genede motor gücünü bilmek önemli, boşuna büyük motor ve büyük invertör takmazsınız veya küçük motor takıp yetersiz kalması ile karşılaşmazsınız.mehmet bey 220 yi 380 e ceviren ve devri ayarlayan invertorler varmis bununla mumkun mu 3 faz maotor 380 inverter