Dişliler mile ve yatağa nasıl sabitlenir.Help me guys!

vidayı düzgün sıkınca kaçırmaz kama koymuyorlar çünkü milin kırılma şansı oluyor.
 
Bunu donduren motorun mili D mil diye gecer. O vidalar 2 tane olur. Once D nin duz tarafina ortalarsiniz sikarsiniz. Sonra diger vidayi sikarsiniz. Diger mil tarafina da D olacak sekilde minik bir oyuk acarsiniz. Ayni islemle saglam bir yapi olusturursunuz. Eger o milden donecek kadar guclu bir motor ile donduruyorsaniz zaten son derdiniz milden donmesi olur. Ondan cok daha once kayis kopacaktir. Mevcut durumda da o sekilde yapilma sebebi yuklenilirse kayis kopacagina adim atlasin yaklasimidir
 
Bunu donduren motorun mili D mil diye gecer. O vidalar 2 tane olur. Once D nin duz tarafina ortalarsiniz sikarsiniz. Sonra diger vidayi sikarsiniz. Diger mil tarafina da D olacak sekilde minik bir oyuk acarsiniz. Ayni islemle saglam bir yapi olusturursunuz. Eger o milden donecek kadar guclu bir motor ile donduruyorsaniz zaten son derdiniz milden donmesi olur. Ondan cok daha once kayis kopacaktir. Mevcut durumda da o sekilde yapilma sebebi yuklenilirse kayis kopacagina adim atlasin yaklasimidir
ok
 
Son düzenleme:
Merhaba motor miline cıvata için delik delseniz bile belli bir süre sonra gevşeme yapıyor, bende bu sorunla uğraşıyorum, ya servo kaplinler gibi sıkma sistemi yada konik pens gibi çektirmeli sıkma yapmayı düşünüyürum, dişli ile mil birbirine çok sıkı geçmediği taktirde her türlü gevşeme yapar.
 
kendi makinamda konik burç kilit kullandım ilk sıktığım haliyle duruyor gevşeme yok
rulmancılarda bulabilirsiniz ama her ebatta yok size en uygun ölçüyü alıp mili tornacıda ona uygun yaptırmanız gerekir
 

Forum istatistikleri

Konular
129,687
Mesajlar
929,028
Kullanıcılar
452,391
Son üye
girisimci25

Yeni konular

Geri
Üst