tumer_dogukan
Üye
- Katılım
- 14 Şub 2010
- Mesajlar
- 4
- Puanları
- 1
- Yaş
- 43
geçen hafta Elektrik faturam geldi. borcunuz yoktur diye şarşırdım, hemen elektrik sayacına baktım ekranda geçen ay gelen faturanın değerlerinde kalmış, yani sayaç arızalanmış..bende o sırada değerlere bakarken sayacın saatinin normal saatten 40 dakika geri olduğunu fak ettim. 3 zamanlı sayaç olduğundan biz çoğunlukla (çamaşır, bulaşık,fırın,ütü,TERMESİFON) elektriği saat tam 22.00'dan sonra kullanmaktayız.yani ben hep 40 dakika en pahalı zamnandan elektrik kullanmışım. tedaşa arıza ve saatin geri kalma sebepleri ile başvuru yaptım. kiracı olarak bulunduğum ev lojman, giriş-çıkışta lojmanı teslim ederken elektrik borcunu ödemeden teslim edemediğin için kimse aboneliğini üstüne almamaktadır, kimsede al dememiştir, bir sorun da çıkmamaktadır, çıkma ihtiali olsa bile kendi iç yaptırımlarımız var. aboneliğimi üstüme alarak, sayacımı dışardan temin ederek ve tedaş tarafından takılıp mühürlenererk sayaç arızasından kurtuldum. ama 40 dakikalık mağduriyetim konusunda çeşitli varsayımlar üreterek (en önemlisi aboneliğimin üstümde olmaması) hiç bir şekilde hak iddaa edemiyeceğimi söylediler. elektrik sayacının saatinin geri olması benim mi sorunum, tedaşın mı sorunu, yoksa sayacı yapan firmanın mı sorunu. (bozulan sayaç 2004 yılında takılmıştır.) cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.