Ebike Akü Sorunu

Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
39
Puanları
1
Yaş
38
Arkadaşlar bir elektirikli scooterım var.Yaklaşık 9 ay önce tüm aküleri yenilemiştim.2 ay kullandıktan sonra yaklaşık 6 ay gibi şarj etmeden yattı.Toplamda 6 aküden oluşan bir akü grubum var yani 72v.Şarj etmeden önce ölçtüğümde 44v gibi çok düşüj bir değer ile karşılaştım ancak 15 dk şarjdan sonra kü 68v civarına çıktı.Şarja yaklaşık 6-7 saat devam ettim ve şarj cihazı şarjın dolu olduğunu gösterdi ve şarjı kesti.Şarjdan sonra ölçüm yaptığımda 70v gösteriyordu.Sabah baktığımda 69,6v değeri ölçtüm.Akülerden birinde arıza olabilme ihtimaline karşı akü gurubunu dağıtıp tek tek ölçüm yaptım 11,6v görünüyor.Bu aküler normalde 13-13,5v göstermesi gerekiyor diye biliyorum doğrumu? Doğruysa eski haline getirme şansım var mı? Ne yapmam gerekir yardımcı olursanız çok sevinirim...


Aküler 12v 20ah jel akü

Yardımlarınızı bekliyorum
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Aküleri kullanmadığınız zaman şarzlı tutun. Boş aküler arıza yapar.
Lityum pillerde tam tersi lityum piller kullanmayacaksanız yüzde 40 şarda bırakın.
Jel aküler araba aküleri şarz edildikten sonra azda olsa gerilimi düşer 13 volta şarzlı akü bir gün bekledikten sonra 12 volta düşebilir normaldir.
 
Cevap için teşekkür ederim.Aküler yaşadığım yerde değil o yüzden sezonda kullanabiliyorum sadece.Bu arada aküleri şarjda bırakmıştım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…