Arkadaşlar hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Konunun özü anlaşılmış görünüyor. Artık eskisi gibi "MÜŞTERİ VELİNİMETİMİZDİR" anlayışı yok tabi. Bir çok firma (benim çalıştığım kamu hizmet kuruluşu dahil olmak üzere) müşteri hizmetleri gibi vitrinlik formalite birimler oluşturarak hizmetin kalitesini düşürüp yapılan cüz'i hizmetleri reklamlarla ön plana çıkarmaya çalışması var. Seminerin birinde anlatılmıştı da çok hoşuma gitmişti; eskiden kalite kontrol birimleri vardı, yapılan hizmetin veya imal edilen ürünün kalitesini kontrol ederlerdi. Ancak şu anda bu birimler kaldırıldı çünkü yapılan tüm faaliyetler ayrı ayrı kaliteli olmak zorunda. Ben ENTES'in veya başka bir firmanın kendine göre kurallarını sorgulayamam diyemem sorugulamak zorundayım ve zorundayız. çünkü ben ENTES'le veya başka bir marka ürünle müşterime bir bedel karşılağında sorumluluk üstlenerek çözüm sunmak durumundayım. Bunu yaparken ürününü kullandığım firmanın desteğini, yardımını beklerim, bu benim en doğal hakkım. İsim vermekten çkinilecek bir durum yok sanırım; uzun bir süre KAEL kullandım, sağolsunlar bir telefonla her türlü sorunuma yardımcı oldular, yine TENSE aynı şekilde ilgi ve alakadan hiç bir şeyden esirgemiyorlardı, GRUP-ARGE tam bir gönüllü firması. En ufak sorun için bile yerinde tesbit kontrol dahil hiç bir hizmetten geri kalmıyorlar.Ki bu şekilde yapmaları kendi değerlerini artırır. Daha öncede yazmıştım bir keresinde entesi aradım, role ile ilgili bir bilgi almak için 2 defa bir süre sonra arayın diye telefonuma olumsuz cevap aldım 3 . kez üşenmedem aradım yine aynı cevabı alınca bu defa artık sabrım kalmadı da ..... sonra bağladılar ve çok kıymetli roleleri hakkında bilgi sahibi oldum. ENTES'İN merkezi İstanbul'da, bende İstanbul'dan aradığımı söyledim. Tamam bana şifreyi vermemelerini anlarım, ama teknik elemanlarının Ümraniye'den gelip roleyi resetleyip tekrar firmaya dönmeleri 2 saatlerini almaz. Ha diyeceksiniz ENTES'in işi gücü yok da senin şifre sorunun ile mi uğraşacak, o zaman işin rengi değişir. Ben tekrar kullandığım ve teknik desteklerinden hakikaten memnun kaldığım KAEL. TENSE VE GRUP-ARGE'ye tekrar teşekkür ediyorum.