ESC yardım

Katılım
24 Tem 2014
Mesajlar
75
Puanları
1
Arkadaşlar şimdi size iki ayrı siteden iki ayrı esc göstericem. Yalnız biri 20A filan, ileri geri ve hız kontrolu yapiyorken ve fiyatı 130 TL iken diğeri ise 320A gibi bi değerde (baya şaşırttı beni bu durum) çalışıyor ileri geri ve hız kontrolü yapıyor. Ve fiyatı 25-30 lira Filan. Bu ikisi mevcut bu özellikleri ile nasıl bu kadar farklı fiyatlara sahipler. Yoksa bu verilen değerler başka bişey mi? Baktım okudum 320A ileri 160A geri filan diyor da bir türlü anlamadım hani. Çalışma gerilimi farkı var ama sadece bundan dolayı değildir herhalde bu kadar fark. Sizce bu farklılık neden? Şimdiden teşekkürler

1.http://m.ebay.co.uk/itm/262174848444
2.https://tr.aliexpress.com/store/pro...oller-350W-MAX-12V-48V/325585_2046880256.html
 
Sanırım fiyat pwm den dolayı fiziksel boyutlar ve tasarım da buna göre tasarlanmış 500Hz-16KHz
 
o kablolardan 320A geçmez. yanlış yazılmış ürüne baktım.
 
yanlış yazmamışlar çin malıymış. :)

mosfet datasheet indeki pulsed current ı yazmış olabilir. ama sürekli öyle bir akım veremez o kablolar.
 
Sanırım fiyat pwm den dolayı fiziksel boyutlar ve tasarım da buna göre tasarlanmış 500Hz-16KHz
Teşekkürler :) Frekans ikisinin de belli bi aralığı var. Ondan olduğunu düşünmüyorum.ikisinin de normal Duty cycle aralığı. Bi iş var ama anlamadım :)
o kablolardan 320A geçmez. yanlış yazılmış ürüne baktım.
teşekkürler :) valla bana da öyle geldi de. ben bu rakamlari neden yazdıklarını anlamadım hani. 320A filan çılgın bi rakam bence bi esc için :D yük altında 20A - 30A çekecek bir fırçalı motor için olacak şekilde bakıyordum. Bunu görünce şaşırdım. Bi iş sıkıntı var ama :D
 
20A olan12-48V arası çalışıyor, 320A olan 5-8V arası çalışıyor.
20A olan RC, POT ve PWM sinyallerle çalışıyor, 320A olan sadece PWM ile çalışıyor.
20A olanın çıkışından 20A çekebilirsin belki ancak 320A olanın çıkışından 320A alabilir misin orası meçhul.
 
Model araçlarda kullandığım ESC' ler gibi kablo yapısı var 320A geçebilir. Ancak durum zirve(Peak) denilen zamanlarda kısa süreliğine gerçekleşir ve yüksek akımın geçişine izin verilir. Bu olay, motorun zorlanması veya durması[Güç verildiği halde motorun sıkışması] anında gerçekleşiyor.
 
Model araçlarda kullandığım ESC' ler gibi kablo yapısı var 320A geçebilir. Ancak durum zirve(Peak) denilen zamanlarda kısa süreliğine gerçekleşir ve yüksek akımın geçişine izin verilir. Bu olay, motorun zorlanması veya durması[Güç verildiği halde motorun sıkışması] anında gerçekleşiyor.
Teşekkürler :) haklısınız. Zaten ileri, geri ve fren durumları için ayrı ayrı akım değeri vermiş. Ancak bu iki ürün arasında nasıl oluyor da bu kadar fiyat farkı oluyor. Ben bi de esc yapmaya karar vermiştim. Şu an belli bi maliyet ile olucak gibi. 30A e kadar çekiyor. Ani degerler için değil. Biraz daha uzun sürecek yüklenme durumu için kullanıcam. Böyle yüksek değerlere kadar dayanacak ve bu kadar düşük maliyete esc varken benim yapmam da gereksiz olacak gibi düşündüm. Yalnız şu iki ürün arasındaki değer farkını anlamadım. Daha önce de sözde yüksek akimlara dayanacak esc ler kullanmamiza rağmen escler direk yandı.bizdeki o yüksek akımlar biraz dha uzun süreli oluyor hani. Ona göre bişey lazım bana. Bu Çin malı işler çok sıkıntı :D bunların verdiği değerlere pek güvenmiyorum açıkçası :/
 
Şu Sitede : www.topmodels.com.tr
----> Kategoriler / Elektronik Ürünler / ESC -Hız Kontrol Üniteleri /

Sekmesi altında kullanacağınız cihaz tipi için seçimler yapın (Helikopter-Uçak, Araba, Tekne). Uygun ESC' nize karar verebilirsiniz. Ayrıca fırçalı/fırçasız güçlü-kaliteli motorlarınız için ucuz yollu ESC kullanmamanızı şiddetle öneririm. Bu ESC tipleri stabil olarak üzerinde yazdığı değeri sağlayamazlar. Sonunda kendi kendine yanar hatta yanma sonucu tüm pildeki gücü motora yönlendirebilir.

Birde ESC genel olarak pahalıdır :)
 
Şu Sitede : www.topmodels.com.tr
----> Kategoriler / Elektronik Ürünler / ESC -Hız Kontrol Üniteleri /

Sekmesi altında kullanacağınız cihaz tipi için seçimler yapın (Helikopter-Uçak, Araba, Tekne). Uygun ESC' nize karar verebilirsiniz. Ayrıca fırçalı/fırçasız güçlü-kaliteli motorlarınız için ucuz yollu ESC kullanmamanızı şiddetle öneririm. Bu ESC tipleri stabil olarak üzerinde yazdığı değeri sağlayamazlar. Sonunda kendi kendine yanar hatta yanma sonucu tüm pildeki gücü motora yönlendirebilir.

Birde ESC genel olarak pahalıdır :)
Teşekkürler :) ben de o fiyatı görünce bi durdum böyle :) nasıl bu fiyata böyle bi ürün olur diye baya şaşırdım. Olay ucuz etin yahnisi meselesine döndü kısacası :D
 

Forum istatistikleri

Konular
130,115
Mesajlar
933,270
Kullanıcılar
453,179
Son üye
canerakdeniiz

Yeni konular

Geri
Üst