OnurTRN
Üye
- Katılım
- 13 Eyl 2017
- Mesajlar
- 8
- Puanları
- 1
- Yaş
- 35
Merhaba,
AVM içinde bulunan bir mağazada 4 adet cihaz mevcut. Yaz ayından beri devam eden problemlerle beraber soğutmayı düzgün bir şekilde yapamadık. Mağaza içerisine yönlendirdiğimiz servisler farklı farklı yorumlarda bulundu. Bunlardan bir tanesi cihazların ömrünü tamamladığı ve değişmesi gerektiğini söyledi bir diğeri ise cihaz eklenmesi gerektiğini ifade etti.
Avm projesinde mağaza için bize verilen güç belli 59kW bizimde içerde 64kw lık cihazımız var. Cihaz ekleme yapmayı teklif eden firmaya bunun gereksiz olacağını AVM yönetiminden izin alınmadan böyle bir yükseltmenin verimi düşüreceğini söyledim. Cihazları değiştirmek isteyen firmaya ise problemin ne olduğunu bilmeden değiştirmek istemediğimizi öncelikle cihazların ağır bakıma girmesini istediğimi anlattım.
Bu süreç benden habersiz devam ettiğinde ise sonuç olarak cihazlara hem ağır bakımlarının yapıldığını ve iki tane cihaz daha eklenerek içerideki gücün 84kW ya çıkarıldığını gördüm. Firmanın da savunması mağazaya gelen boru çaplarının bu gücü desteklediği oldu. Desteklediğini bildiğimi ama AVM kalorimetre koyduğundan bunun bir anlamı olamayacağını ifade ettim.
Sonuç olarak iş havada kaldı. Size bundan sonraki süreçte neler yapabilirim ve hangi yolları izleyerek sorunu en düşük maliyetle çözebilirim konusunda danışmak istiyorum.
Benim aklıma ilk gelen giriş ve çıkış borularına 1er adet barometre ve termometre takarak problemin bizim cihazlarımızdan mı yoksa AVM den mi kaynakladığını bulmak. Eğer cihazlardan kaynaklanıyorsa bunun üzerinde işlem yapan firmalara bunun nedeni sormak ve çözüme gitmek. AVM den kaynaklanıyorsa yine yönlendirdiğimiz servislere yapılan onca masraf karşılığında neden bunu bize bildirmediklerini sormak. Ve AVM nin bunu çözmesini sağlamak.
Daha tecrübeli arkadaşlardan yaptığım işlemler hakkında ve devam edilmesi gerekenler hakkında yorumlarını/fikirlerini bekliyorum.
Teşekkürler.
AVM içinde bulunan bir mağazada 4 adet cihaz mevcut. Yaz ayından beri devam eden problemlerle beraber soğutmayı düzgün bir şekilde yapamadık. Mağaza içerisine yönlendirdiğimiz servisler farklı farklı yorumlarda bulundu. Bunlardan bir tanesi cihazların ömrünü tamamladığı ve değişmesi gerektiğini söyledi bir diğeri ise cihaz eklenmesi gerektiğini ifade etti.
Avm projesinde mağaza için bize verilen güç belli 59kW bizimde içerde 64kw lık cihazımız var. Cihaz ekleme yapmayı teklif eden firmaya bunun gereksiz olacağını AVM yönetiminden izin alınmadan böyle bir yükseltmenin verimi düşüreceğini söyledim. Cihazları değiştirmek isteyen firmaya ise problemin ne olduğunu bilmeden değiştirmek istemediğimizi öncelikle cihazların ağır bakıma girmesini istediğimi anlattım.
Bu süreç benden habersiz devam ettiğinde ise sonuç olarak cihazlara hem ağır bakımlarının yapıldığını ve iki tane cihaz daha eklenerek içerideki gücün 84kW ya çıkarıldığını gördüm. Firmanın da savunması mağazaya gelen boru çaplarının bu gücü desteklediği oldu. Desteklediğini bildiğimi ama AVM kalorimetre koyduğundan bunun bir anlamı olamayacağını ifade ettim.
Sonuç olarak iş havada kaldı. Size bundan sonraki süreçte neler yapabilirim ve hangi yolları izleyerek sorunu en düşük maliyetle çözebilirim konusunda danışmak istiyorum.
Benim aklıma ilk gelen giriş ve çıkış borularına 1er adet barometre ve termometre takarak problemin bizim cihazlarımızdan mı yoksa AVM den mi kaynakladığını bulmak. Eğer cihazlardan kaynaklanıyorsa bunun üzerinde işlem yapan firmalara bunun nedeni sormak ve çözüme gitmek. AVM den kaynaklanıyorsa yine yönlendirdiğimiz servislere yapılan onca masraf karşılığında neden bunu bize bildirmediklerini sormak. Ve AVM nin bunu çözmesini sağlamak.
Daha tecrübeli arkadaşlardan yaptığım işlemler hakkında ve devam edilmesi gerekenler hakkında yorumlarını/fikirlerini bekliyorum.
Teşekkürler.