Ford connect arızası ?

Aynen ben de uzak sayılırım araç konusunda. Tavsiyem arıza teşhis cihazını anlık değil de uzun süre takın veya bunların farklı modeli vardır. Misal 1 haftada illa baş gösterecektir arıza, sorunu kaydedip daha sonra koduyla araştırılıp nokta atışı yapabilirsiniz düşüncesindeyim. B planı uzun zamana dayalı, bölge bölge soket hatta karşılıklı pin kontrolü, gevşek cıvata elden geçirme.
 
Elin alet tutuyor.
12 volt seri lamba kur,bujilerin kafa soketini çıkar,
tek tek ölç.Hangisinde yanmazsa o bozuktur.

Kimi araçlarda kontrol mekanizması yok.Röle çeker panelde ışık yanar
çalıştığını varsayıp bırakır.

Kızdırma deyip geçme.Common rail dizelde motor ısınana kadar devreye girip çıkar.
Eski dizellerde baştan bir ısıtır,işi biter.
 
hocam aynı sorun bende de var sıfır enjektör takıldı ona rağmen sorun cözülmedi araçta yapılan işlemler
krank sensörü
pompa revizyonu
pompa üzerinde 2 tane müşür
rail müşürü
krank sensörü
egr
turbo
bunların hepsinde degisime gidildi ama cözüme ulasılmaldı arac 1500-2000 devir arası tak tak ses cıkarıp üst üste silkeleme yapıyor bazı zamanlarda ise bi tane hık edip hemen geri geliyor 4 yıldır hiçbir usta arızayı cözemedi siz cözüme ulastınız mı
arıza beyine düsmüyor
 
Geçmiş olsun! Siz soruna çare ararken sanayi ustalarına iyi katkıda bulunmuşsunuz. Her değişimden sonra ilgili usta değiştirdiği parçayı söküp eskisini takıp ve aldığı işçiliği iade etti ise sorun yok. Yoksa bir usta kesin teşhis ve tespit edemediği soruna sırf işçilik ücreti almak ve irtibatlı olduğu parçacıya parça sattırmak için mi müdahale eder?
 
Ben enjektör ile sorunu çözdüm hocam. Lakin şöyle bir şey var ; Bu araçların enjektörlerinin kodlanması gerekiyor kodlanmadığı müddet şakırtı kesilmiyor ve neredeyse hiç bir pompacı da kodlama yapamıyor. Çok nadir kişilerde sorunu çözmek için diğerlerinin üç katı para istiyor. Yani sıfır enjektör taktırsan da kodlama yapılmadı mı sorun düzelmez. Birde aracı bilgisayar ile değişen parçaların tanımlanıp ayarlanması gerekmekte sök yerine yenisini tak işi kurtarmıyor.

Sırf bu yüzden gittim delphi nin yan sanayisi arıza tespit cihazı aldım
 
benimkindeki problem soguk sıcak farketmeksizin yapıyor yani araçta sanki Elektrik al ver yaparcasına ufak ufak sarsıyor aracı gaz verince eksik veriyor gibi
tüm sensörler denendi neredeyse hic biri cözüm olmadı tesisatta bi problem olur mu olursa nasıl anliycaz
 
Valla abi ben tamirci değilim sıradan bir kullanıcıyım nasıl anlayacağınız konusunda yol göstermem kesinlikle yanlış olur.

Aracın motorunu yıkattıktan sonra soketlerde su birikintisi kalıyor zamanla oksit yapıyor. Bu al ver olayları bundan da olabiliyor Elektronik aksamlarda her hangi bir soğuk lehimden de olabiliyor. Ne desem yanıltıcı olacaktır, sessiz kalmak en mantıklısı olur bence...
 
Selamünaleyküm çözebildiniz mi ?
110 ps connecte enjektör kodlaması yok, siz nasıl kodlama yaptınız?
Benim arabada aynı, 2008 110 luk connect, aracım şuan 503 binde, bu ayağı gazdan çekince sarsıntılar 400 bin civarında başladı. Konuyu açan arkadaşın dediği gibi önce soğuk motorda başladı ısınınca azaldı, sonra hem soğuk hem sıcak farketmeksizin devam etti. Bu sıralar gaz verincede aynı hareketi yapıyor. 500 binde motoru komple yeniledim. Motor rektefiye oldu,sifir enjektörler taktım, sıfır turbo,egr ve monifold taktım. Mazot pompası çok düşük km orjinal taktım. Genede bu arıza gitmedi.. elektrik tesisatı ile alakalı olduğunu düşünüyorum bende.. ama ne bir arıza kodu şimdiye kadar verdi nede şu yapılan işlemlerden sonra dahi bir değişiklik olmadı. Ayrıca çıkma şanzıman bile attım araca ,Avrupa çıkma, şanzıman boşluklarından dolayi da değil bu arıza.. 4 5 tane connect araç denedim diğerlerindede vardi sadece 1 tanesinde yoktu. Tabiki benim connectimdede 400 bine kadar yoktu.. bu sorunu çözen olursa lütfen buraya yazsın fordada arge olarak paylaşalım, ne otosan ne otokoç bunun sebebini bilmiyor çünkü..
 
Son düzenleme:
Çözüldü mü sizin durum
Nasıl kodladınız hocam enjektörleri, beyinde kodlanacak yer yok diyorlar.bir yol gostersenizde bizde kodlasak..
 
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…