hocam aynı sorun bende de var sıfır enjektör takıldı ona rağmen sorun cözülmedi araçta yapılan işlemlerHerkese selamun aleyküm. Değerli ustalarım benim bir tane 2011 model 110 ps connetc arabam var.
Arabamdan da o kadar memnunum ki herkes yakıttan şikayetçi genelde ama ben aynı zamanda tır şoförü olduğum için de yakıt düşürme konusunda biraz deneyimliyim bu sebeple de yakıt derdim yok.
Ama arabamı sabah ilk çalıştırıyorum yaklaşık en az bi 15 sn rolantide çalışıyor ondan sonra hareket ediyorum dolayısıyla hararet göstergesi hiç oynamamış oluyor ve gösterge milim bile oynasa bu sorunu ortadan kaldırıyor.
Sorun şu : hareket halindeyken ayağımı gaza basıp çektiğim zaman tekrar gaza bastığımda motor sanki mazot otomatiği mazotu kesercesine peş peşe vuruntu yapıyor yani araba tak tuk tak tuk ederek çalışıyor resmen koltuktan o vuruntu bariz olarak hissediliyor.
Vites fark etmiyor 2. viteste de 3. viteste de her viteste bunu yapıyor motor az bişiy ısınınca kesiyor taaa ki 8-10 saat çalıştırmıyorum tekrar motor iyice soğuyor ondan sonra tekrar yapıyor.
Aracın kaç defa yağ bakımını yaptırdım ve genelde arabasına kıl bi insan olduğum için daha km dolmadan yaptırırım genelde.
İlk aldığım zaman enjektör problemi vardı arabamda o zaman da yapıyordu ben de 4 adet orjinal enjektör aldım taktırdım sorun yine devam ediyordu Kimisi egr valfinden yapar diyor kimisi turbo diyor kimisi katalizör diyor yani her kafadan bir ses çıkıyor....
Ama ben turbo egr ve katalizöre pek sıcak bakmıyorum çünkü turbo olsa çekişte düşüklük olur egr olsa yani egr kurum bağlamış olsa şimdiye kadar mil keserdi katalizör olsa araç egzoz muayenesinden geçmez falan filan benim en çok şüphe ettiğim yer Elektrik tesisatı yada beyinle alakalı ?
Hiç başına böyle bir sorun gelen var mı yada bu sorunu bulup düzelten ? Bana bir fikir verebilir misiniz Sizce sorun nerede ?
Ben enjektör ile sorunu çözdüm hocam. Lakin şöyle bir şey var ; Bu araçların enjektörlerinin kodlanması gerekiyor kodlanmadığı müddet şakırtı kesilmiyor ve neredeyse hiç bir pompacı da kodlama yapamıyor. Çok nadir kişilerde sorunu çözmek için diğerlerinin üç katı para istiyor. Yani sıfır enjektör taktırsan da kodlama yapılmadı mı sorun düzelmez. Birde aracı bilgisayar ile değişen parçaların tanımlanıp ayarlanması gerekmekte sök yerine yenisini tak işi kurtarmıyor.hocam aynı sorun bende de var sıfır enjektör takıldı ona rağmen sorun cözülmedi araçta yapılan işlemler
krank sensörü
pompa revizyonu
pompa üzerinde 2 tane müşür
rail müşürü
krank sensörü
egr
turbo
bunların hepsinde degisime gidildi ama cözüme ulasılmaldı arac 1500-2000 devir arası tak tak ses cıkarıp üst üste silkeleme yapıyor bazı zamanlarda ise bi tane hık edip hemen geri geliyor 4 yıldır hiçbir usta arızayı cözemedi siz cözüme ulastınız mı
arıza beyine düsmüyor
benimkindeki problem soguk sıcak farketmeksizin yapıyor yani araçta sanki Elektrik al ver yaparcasına ufak ufak sarsıyor aracı gaz verince eksik veriyor gibiBen enjektör ile sorunu çözdüm hocam. Lakin şöyle bir şey var ; Bu araçların enjektörlerinin kodlanması gerekiyor kodlanmadığı müddet şakırtı kesilmiyor ve neredeyse hiç bir pompacı da kodlama yapamıyor. Çok nadir kişilerde sorunu çözmek için diğerlerinin üç katı para istiyor. Yani sıfır enjektör taktırsan da kodlama yapılmadı mı sorun düzelmez. Birde aracı bilgisayar ile değişen parçaların tanımlanıp ayarlanması gerekmekte sök yerine yenisini tak işi kurtarmıyor.
Sırf bu yüzden gittim delphi nin yan sanayisi arıza tespit cihazı aldım
Valla abi ben tamirci değilim sıradan bir kullanıcıyım nasıl anlayacağınız konusunda yol göstermem kesinlikle yanlış olur.benimkindeki problem soguk sıcak farketmeksizin yapıyor yani araçta sanki Elektrik al ver yaparcasına ufak ufak sarsıyor aracı gaz verince eksik veriyor gibi
tüm sensörler denendi neredeyse hic biri cözüm olmadı tesisatta bi problem olur mu olursa nasıl anliycaz
Selamünaleyküm çözebildiniz mi ?Herkese selamun aleyküm. Değerli ustalarım benim bir tane 2011 model 110 ps connetc arabam var.
Arabamdan da o kadar memnunum ki herkes yakıttan şikayetçi genelde ama ben aynı zamanda tır şoförü olduğum için de yakıt düşürme konusunda biraz deneyimliyim bu sebeple de yakıt derdim yok.
Ama arabamı sabah ilk çalıştırıyorum yaklaşık en az bi 15 sn rolantide çalışıyor ondan sonra hareket ediyorum dolayısıyla hararet göstergesi hiç oynamamış oluyor ve gösterge milim bile oynasa bu sorunu ortadan kaldırıyor.
Sorun şu : hareket halindeyken ayağımı gaza basıp çektiğim zaman tekrar gaza bastığımda motor sanki mazot otomatiği mazotu kesercesine peş peşe vuruntu yapıyor yani araba tak tuk tak tuk ederek çalışıyor resmen koltuktan o vuruntu bariz olarak hissediliyor.
Vites fark etmiyor 2. viteste de 3. viteste de her viteste bunu yapıyor motor az bişiy ısınınca kesiyor taaa ki 8-10 saat çalıştırmıyorum tekrar motor iyice soğuyor ondan sonra tekrar yapıyor.
Aracın kaç defa yağ bakımını yaptırdım ve genelde arabasına kıl bi insan olduğum için daha km dolmadan yaptırırım genelde.
İlk aldığım zaman enjektör problemi vardı arabamda o zaman da yapıyordu ben de 4 adet orjinal enjektör aldım taktırdım sorun yine devam ediyordu Kimisi egr valfinden yapar diyor kimisi turbo diyor kimisi katalizör diyor yani her kafadan bir ses çıkıyor....
Ama ben turbo egr ve katalizöre pek sıcak bakmıyorum çünkü turbo olsa çekişte düşüklük olur egr olsa yani egr kurum bağlamış olsa şimdiye kadar mil keserdi katalizör olsa araç egzoz muayenesinden geçmez falan filan benim en çok şüphe ettiğim yer Elektrik tesisatı yada beyinle alakalı ?
Hiç başına böyle bir sorun gelen var mı yada bu sorunu bulup düzelten ? Bana bir fikir verebilir misiniz Sizce sorun nerede ?
Ben enjektör ile sorunu çözdüm hocam. Lakin şöyle bir şey var ; Bu araçların enjektörlerinin kodlanması gerekiyor kodlanmadığı müddet şakırtı kesilmiyor ve neredeyse hiç bir pompacı da kodlama yapamıyor. Çok nadir kişilerde sorunu çözmek için diğerlerinin üç katı para istiyor. Yani sıfır enjektör taktırsan da kodlama yapılmadı mı sorun düzelmez. Birde aracı bilgisayar ile değişen parçaların tanımlanıp ayarlanması gerekmekte sök yerine yenisini tak işi kurtarmıyor.
Sırf bu yüzden gittim delphi nin yan sanayisi arıza tespit cihazı aldım
110 ps connecte enjektör kodlaması yok, siz nasıl kodlama yaptınız?Ben enjektör ile sorunu çözdüm hocam. Lakin şöyle bir şey var ; Bu araçların enjektörlerinin kodlanması gerekiyor kodlanmadığı müddet şakırtı kesilmiyor ve neredeyse hiç bir pompacı da kodlama yapamıyor. Çok nadir kişilerde sorunu çözmek için diğerlerinin üç katı para istiyor. Yani sıfır enjektör taktırsan da kodlama yapılmadı mı sorun düzelmez. Birde aracı bilgisayar ile değişen parçaların tanımlanıp ayarlanması gerekmekte sök yerine yenisini tak işi kurtarmıyor.
Sırf bu yüzden gittim delphi nin yan sanayisi arıza tespit cihazı aldım
Benim arabada aynı, 2008 110 luk connect, aracım şuan 503 binde, bu ayağı gazdan çekince sarsıntılar 400 bin civarında başladı. Konuyu açan arkadaşın dediği gibi önce soğuk motorda başladı ısınınca azaldı, sonra hem soğuk hem sıcak farketmeksizin devam etti. Bu sıralar gaz verincede aynı hareketi yapıyor. 500 binde motoru komple yeniledim. Motor rektefiye oldu,sifir enjektörler taktım, sıfır turbo,egr ve monifold taktım. Mazot pompası çok düşük km orjinal taktım. Genede bu arıza gitmedi.. elektrik tesisatı ile alakalı olduğunu düşünüyorum bende.. ama ne bir arıza kodu şimdiye kadar verdi nede şu yapılan işlemlerden sonra dahi bir değişiklik olmadı. Ayrıca çıkma şanzıman bile attım araca ,Avrupa çıkma, şanzıman boşluklarından dolayi da değil bu arıza.. 4 5 tane connect araç denedim diğerlerindede vardi sadece 1 tanesinde yoktu. Tabiki benim connectimdede 400 bine kadar yoktu.. bu sorunu çözen olursa lütfen buraya yazsın fordada arge olarak paylaşalım,benimkindeki problem soguk sıcak farketmeksizin yapıyor yani araçta sanki elektrik al ver yaparcasına ufak ufak sarsıyor aracı gaz verince eksik veriyor gibi
tüm sensörler denendi neredeyse hic biri cözüm olmadı tesisatta bi problem olur mu olursa nasıl anliycaz
Çözüldü mü sizin durumhocam aynı sorun bende de var sıfır enjektör takıldı ona rağmen sorun cözülmedi araçta yapılan işlemler
krank sensörü
pompa revizyonu
pompa üzerinde 2 tane müşür
rail müşürü
krank sensörü
egr
turbo
bunların hepsinde degisime gidildi ama cözüme ulasılmaldı arac 1500-2000 devir arası tak tak ses cıkarıp üst üste silkeleme yapıyor bazı zamanlarda ise bi tane hık edip hemen geri geliyor 4 yıldır hiçbir usta arızayı cözemedi siz cözüme ulastınız mı
arıza beyine düsmüyor
Nasıl kodladınız hocam enjektörleri, beyinde kodlanacak yer yok diyorlar.bir yol gostersenizde bizde kodlasak..Ben enjektör ile sorunu çözdüm hocam. Lakin şöyle bir şey var ; Bu araçların enjektörlerinin kodlanması gerekiyor kodlanmadığı müddet şakırtı kesilmiyor ve neredeyse hiç bir pompacı da kodlama yapamıyor. Çok nadir kişilerde sorunu çözmek için diğerlerinin üç katı para istiyor. Yani sıfır enjektör taktırsan da kodlama yapılmadı mı sorun düzelmez. Birde aracı bilgisayar ile değişen parçaların tanımlanıp ayarlanması gerekmekte sök yerine yenisini tak işi kurtarmıyor.
Sırf bu yüzden gittim delphi nin yan sanayisi arıza tespit cihazı aldım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?