Frenleme

Baba daha büyük bir telefona ihtiyacın var. Harfleri hep yanlış basıyorsun [emoji3]
[/QUOTE]

[QUBak bu dogru, her türlü babalar gunu hedıyesine açığım. Hedıye edecekler özelden bana ulaşabilir.TE="Under Ground, post: 873150, member: 341058"]
 
Baba daha büyük bir telefona ihtiyacın var. Harfleri hep yanlış basıyorsun [emoji3]

[QUBak bu dogru, her türlü babalar gunu hedıyesine açığım. Hedıye edecekler özelden bana ulaşabilir.TE="Under Ground, post: 873150, member: 341058"]
[/QUOTE]
@zeybek, tam da günüdür
 

Sayın @şef112 sizi taktir ediyorum. Yine tek kalemde işin mantığını açıklamışsınız. Bilginiz ve paylaşım ruhunuzdan dolayı ellerinizden öpüyor saygılarımı sunuyorum. ve bu yukarıdaki yazınızı KARA KAPLI ELEKTRİK NOTLARI ajandama satır satır yazıyorum..
 
Nedemek ben teşekkür ederim, bilgimizi mezara götürecek değiliz, paylaşmayı seviyorum...
 

yazdığınızdan, kampana kilitli diye tabir ettiğiniz elektromekanik fren uygulamasının maliyetinın düşük olduğunu ve dinamik frenlemenin maliyetinin yüksek olmasına rağmen aynı işi göreceğini anlıyorum ve vinçlerdeki kanca motorunun sadece dinamik frenlemeyle durdurma senaryosunu düşününce kanım donuyor.
 
Elektromekanik frenleme teşkilatını 10dan fazla tavan vincinde uyguladık, df bize fazla cazip grlmedi ozamlar hem fiyat hemde emniyet bakımından. Düşünsenize kancaya bağlı 5 tonluk yükün yavaş yavaş kaçırdığını, onun için mekanik kampanalı fren tercih ettik. Tabi artık bu frenleme işlerini sürücüler yaptığı için artık fazla Elektromekanik fren kullanan yoktur samırsam.
 

sürücü kontrollü dinamik frenlemeyle 5 tonluk kanca yükü tutulabiliyor mu?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…