GES inverter ile tek 2 ayrı motor çalıştırmak?

3500 -4000 motor çalıştırdım.Max. 500 adedi normal akımında çalışıyordu !
Aynı durum bizde de var ama öyle olmak zorunda. Motor 30 kW sürücüde mecburen 30 kW ama hiçbir zaman motor tam hızda çalışmaz maksimum yüzde 50-60 ta çalışır. Sürücüyü küçük seçemezsiniz motoru tam hızda döndüremezsiniz böyle karışık bir durum.
 
Danfos,bu serinin en itibarlı firmalarından birisidir.Olur diyorsa,oluyordur.Çoklu deneyimim olmadığı için,atacak odunum ;) yok maalesef.

fahri bey uzatmak istemedim. siemens, schneider ve abb'de benzer tavsiyeleri veriyor.

uygulamaların bir tanesiden örnek vereyim, 10 adet 7,5kW motorun olduğu bi devrede 3RV1-3RV2 motor koruma şalterleri kullanılmış. özel seri falan da değil. bahsettiğim tipik devrelerde motor sayısı değişsede çalışma rejimleri aynı. istemsiz açmaların neden olacağı duruşlara tahammul edilmesi mümkün değil zaten. her uygulama için elbette kefil olmam ama sorunsuz çalıştığını özellikle not düşmek istedim. ayrıca linkteki dokumanı 100. sayfasından itibaren incelemenizi rica ederim.

ktlg.png
 
abb sürücüsü ve abb dokümanlarının yönlendirmesi sonucu b tipi kaçak akım seçimi ve sonrasında yaşanılanlar. İlgilisi bu konuya denk gelir belki.
 
Ana adı,baba adı,adres,ölçüler ! isteğinden sonra,bağlantıyı,sorun çözülmeden kapatmıştım. ;)Tabi,B tipide çöpe.
 
Son düzenleme:
Çoklu uygulama da mkş bence sadece çalışmayan-yedek motoru devre dışı bırakmak için uygulanmış olabilir . Gerisinin hala traş olduğuna inanıyorum . Dün akşam yabancı literatürdeki bağlantı şemalarını da taradım . Paylaşılan döküman dışında birşey de bulamadım . Saçmalardan seçmeler bir uygulama . Akşam kıçı açıkta kalan birinin düşünmüş olması bile muhtemel . Modifiye sinüste o mkş ler koruma yaparsa nizami set değerlerinde bizde 32 senedir hiçbir şey öğrenmemişiz bu mesleğe dair .
 
Sürücü 15 kw ! , motor 1,5 kw ise ?

Bunu bende merak ediyorum. Sürücüye daha küçük güçte motor bağlayıp çalıştırabiliriz. Ama aradaki fark çok büyük olursa da bunu yapabilir miyiz?

Örneğin 18.5 kW sürücüye 0.18 kW motor bağlayıp 0.18 kW motorun parametrelerini girip sürücüyü kullanabilir miyim? Yoksa MKŞ şart mı? Bunu tek motor tek sürücü için düşünelim. @fahri yetiş

tüm kuğular beyazdır inancı siyah kuğular görülene kadardı. siz de takdir edersiniz ki büyük sürücü küçük motor eşleşmesi fantezi için yapılmaz. bazen yoklukta elindekilerle çözüm üretmek zorunda kalırsın.

https://www.kontrolkalemi.com/forum...5-5-kw-motor-çalıştırmak.155133/#post-1027641

https://www.kebamerica.com/blog/using-one-vfd-to-control-multiple-motors/

 
tüm kuğular beyazdır inancı siyah kuğular görülene kadardı. siz de takdir edersiniz ki büyük sürücü küçük motor eşleşmesi fantezi için yapılmaz. bazen yoklukta elindekilerle çözüm üretmek zorunda kalırsın.

https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/22-kw-sürücü-ile-5-5-kw-motor-çalıştırmak.155133/#post-1027641

https://www.kebamerica.com/blog/using-one-vfd-to-control-multiple-motors/

Çok teşekkürler. Kendim denemediğim için acaba daha önce böyle bir uygulama yapıp tecrübelerini paylaşmak isteyen biri olur mu diye merak etmiştim. Elbette eğlenmek için yapılmaz, haklısınız.
 
Çok teşekkürler. Kendim denemediğim için acaba daha önce böyle bir uygulama yapıp tecrübelerini paylaşmak isteyen biri olur mu diye merak etmiştim. Elbette eğlenmek için yapılmaz, haklısınız.

üstadım ne amaçla sorduğunuzu tahmin edebiliyorum.

bu tür soruları tümden redettmeyi kendime yakıştıramadığım için cevap vermek istedim.

teşekkür ederim.
 
Köyün kazlarını görünce kuğu sanmak ? Kuğuların göç etmiş olmuş olma ihtimali .
Deredeki karabatakları da siyah kuğu zannetmek .
Çok TRT belgesel izleyince bütün hayvanları kuş sanmak .
Hayvanat bahçesine giderek kuşlar üzerinde canlı görsel bilgi edinmek vs vs vs ...
 

Forum istatistikleri

Konular
130,756
Mesajlar
941,610
Kullanıcılar
454,401
Son üye
ahmet_hamdi3

Yeni konular

Geri
Üst