haticeasln
Üye
- Katılım
- 6 Eki 2011
- Mesajlar
- 72
- Puanları
- 1
- Yaş
- 36
pahalı diye lanse ettiginiz ürün kalite farkını fiyatına yansıttıgı içinmi pahalı?Bütçeyle alakalı bir durum ben veremem o kadar para, ayrıca @pandomim' in dediği gibi birazda şansla alakalı. Ben 2 yıl önce arçelik kullanıyordum 4 yıllık bir makina olmasına rağmen kendiliğinden çamaşırları yırtmaya başladı. Servisi çağırdığımda ise o modelin parçaları firmadan hatalı çıktığı için kaldırmışlar, şimdi burda suç benim mi? Hata onların hatası sonuçta. Buzdolabımda arçelik fakat 10 yıldır kullanıyoruz, bir sorun yaşamadım.
Ama bir daha arçelik alır mıyım? diye soracak olursanız. Hiç sanmıyorum..
pahalı diye lanse ettiginiz ürün kalite farkını fiyatına yansıttıgı içinmi pahalı?
aynı kalitede üretilen tüm ürünler aynı fiyattan satılır!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizin ar-ge (araştırma- geliştirme )aşamasında bir ürünü almış olmanız marka imajlarını karalama hakkını size vermez .
siz ürün seçerken sadece bütcenizi baz aldınızsa zaten yolun başında kaybetmişsiniz.
Arcelik ürünlerininde son 6 yıldır kazan hatası nedeni ile üretimden kaldırılmış ürün bulunmamaktadır !
bu iddia ya servis tekniksiyeninin bilgisizligini örtme amaçlı ortaya atılmıştır yada kasıtlı olarak karalama maksatlı seslendirilmiş olabilir.
kazan hatalarının temel sebeblerinden biride tüketicinin önerilen uygun agırlıklardan daha fazla yük atmaları ve camaşırlarda metal veya tel bulunması ceplerde unutulan metal meteryallerdendir.
Bu bilgilendirmeden sonra iddanızı halen sürdürmek istiyorsanız model ve seri nosunu (etiket bilgilerini)verin ürünüzde bu güne kadar servis bazında ne hasarlar tesbit edildigini yapılan müdaheleleri toplumu bilgilendirme amaçlı samimiyetle buradan yayınlayayım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?