Ben sorunun mekanik olduğu düşüncesindeyim. Eğer elektriksel olsa valf bobinin enerjilenmez tam çekemez o yüzden olur. Ya da çekili kalmıştır sargıları zarar görmüştür hep çekili kalır. Sen açma kapama işlemi yaptığından bahsediyorsun ancak yavaş hareket alıyor diyorsun. Arkadaşımın dediği gibi pistonları yer değiştirip deneme yapman en sağlıklısı olur ki bence arıza pistonlarla beraber gezecektir. Valfin yağ kaçırıyor ya da denildiği gibi bir tutukluk yapıyor. Yağ pompası basıyorsa valf bobinlerin çekip bırakıyorsa mekaniğe yönelmende fayda var derim.
blokta pilot yani sıfırlama valfi varmı? eğer varsa el ile sadece pilotu çalıştır. Eğer bütün silindirler yavaşça çalışıyorsa veya 2 3 silindir birden, valflerin çekirdekleri pislik gelmiş sıkışmış veya yayları gevşemiş olabilir. valflerin iki tarafını açıp çekirdeği kontrol et dene olmadı yayların arkasına pul rondela koy. Çekirdeklerin pozisyonuna göre sadece 1 tarafına pul koyman yeterli olabilir.
Sevgili arkadaşım, diğer silindirlere bağlı olan valflerin merkezlerinin karakterleri nelerdir. örneğin açık merkez / kapalı merkez / abt gibi gibi gibi...
bir de dönüş hattını kontrol etmeni tavsiye ederim.
Dönüş hattında yaşayacağınız bir daralma diğer silindirlerin merkezine bağlı olmak kaydı ile bu silindirleri etkileyebilir.
Emanetçilerin En Eminine emanet olun.
Selametle...
Çalışan bir sistemde bağlantılara hiç mudahele edilmediyse
Hidrolik sistemlerde yağ tankından gelen basınçlı yağ valfden geçerek silindir girişine silindir çıkışından da valfe ve yağ tankına geri döner.
Diğer silindirlerden bazıları komut verilmediği halde durağanlıklarını bozuyorlarsa bunların valflerine bakılmalı. Yağ filtrelerine de bakılmalı gerekiyorsa değiştirilmeli