chati Üye Katılım 31 May 2007 Mesajlar 33 Puanları 1 Yaş 40 28 Tem 2007 #1 şantiyede kullandığımız hilti biraz çalıştıktan sonra devrini kaybediyo. sorunu ne olabilir? ayrıca dimmer ne işe yarıyo? ilgilenen herkese teşekkürler.
şantiyede kullandığımız hilti biraz çalıştıktan sonra devrini kaybediyo. sorunu ne olabilir? ayrıca dimmer ne işe yarıyo? ilgilenen herkese teşekkürler.
heyhey Üye Katılım 15 Tem 2007 Mesajlar 12 Puanları 1 Yaş 41 28 Tem 2007 #2 isik siddetini ayarlanan devrelere verilen addir Dimmer. Birbirine anti-paralel baglanan iki Tristor den olusur chati ' Alıntı: bahsettiğim dimmer hiltide kullanılıyor. bu da sanırım akım şidetini ayarlar o zaman. Genişletmek için tıkla ... Dimmer akim siddetini ayarliyordur. Dönus sayisi akim siddetiyle bu tür makinelerde dogru orantilidir. Akim siddeti arttikca dönüs sayisi da artar.
isik siddetini ayarlanan devrelere verilen addir Dimmer. Birbirine anti-paralel baglanan iki Tristor den olusur chati ' Alıntı: bahsettiğim dimmer hiltide kullanılıyor. bu da sanırım akım şidetini ayarlar o zaman. Genişletmek için tıkla ... Dimmer akim siddetini ayarliyordur. Dönus sayisi akim siddetiyle bu tür makinelerde dogru orantilidir. Akim siddeti arttikca dönüs sayisi da artar.
Konu Sah chati Üye Katılım 31 May 2007 Mesajlar 33 Puanları 1 Yaş 40 28 Tem 2007 #3 bahsettiğim dimmer hiltide kullanılıyor. bu da sanırım akım şidetini ayarlar o zaman.
heyhey Üye Katılım 15 Tem 2007 Mesajlar 12 Puanları 1 Yaş 41 28 Tem 2007 #4 bunun iki sebebi olabilir diye düsünüyorum: 1-dimmer bozuk olabilir 2-Hiltiye gücünden fazla bir yük uygulanmis olabilir.
bunun iki sebebi olabilir diye düsünüyorum: 1-dimmer bozuk olabilir 2-Hiltiye gücünden fazla bir yük uygulanmis olabilir.
GÖKHANS Üye Katılım 21 Ocak 2007 Mesajlar 124 Puanları 1 Yaş 47 28 Tem 2007 #5 kömür aşınması yada kollektörde kopma neden olabilir matkapta böyle hilti sökmediğim için iç yapısını bilmiyorum
kömür aşınması yada kollektörde kopma neden olabilir matkapta böyle hilti sökmediğim için iç yapısını bilmiyorum
mkaksoyer Üye Katılım 6 Tem 2007 Mesajlar 28 Puanları 1 Yaş 40 2 Ağu 2007 #6 yerli çelikkal hilti ise o-ringleri yırtılmıştır veya aşınmıştır hocam. biraz çalıştıktan sonra pnömatik borusu şişince kaçırmaya başlıyordur. açıp değiştirebilirsin.
yerli çelikkal hilti ise o-ringleri yırtılmıştır veya aşınmıştır hocam. biraz çalıştıktan sonra pnömatik borusu şişince kaçırmaya başlıyordur. açıp değiştirebilirsin.