Aynı sorunu bende yaşamıştım,birhayli tırmaladıktan sonra problemin telekom bağlantı kutusundan olduğunu tespit ettim,üşenmedim dıraşıdaki kutuyu açtım klemensin oksitlerini temizleyip kabloyu tekrar bağladım ve sorun tamamen düzelmişti.
Hatınız ile ilgilidir.Hiç donanımlarla 1 kere denedikten sonra uğraşmayın.Benimde başıma geldi ve banada 3-4 ayda boyle denk gelior ve 4440375 i aradığımda direk arıza forumu bırakmak ıstıyorum baglı bulundugum ılce veya semt santrali beni bu konuda bilgilendirsin diyorum ve ertesı gun istediğim vakitte arıyorlar ve sorunu çözüyorlar ve neden ouyor bu sürekli dediğimde her seferinde çeşitli mantıksız nedenler soyluyorlar bende yedim diiyip tamam dıyorum..Tahminen altyapıdan kaynaklanan yetersizlilik veya eşit dağılım için bilerek ya da bilmeyerek kesildiğini düşünüyorum.
Adsl hizmet sağlayıcınıza port değişimi talebinde bulunun. Sorununuz düzelecektir. veya bulunduğunuz bölgenin alt yapısı iyi oladığındanda yapabilir bizdede o sorundan dolayı kopuyordu ... kolay geslin....
Arkadaşlar internetle ilgili bütün donanımlarını değiştirerek test edenler muhakkakki internet servis sağlayıcılarına baskı kursunlar.Sorunun ana kaynağı %100 hatlardan kaynaklanıyor.
PC nizde problem yok, modem ve kablolarını değiştirdiğinizde problem devam ediyorsa benimde başıma geldiği için söylüyorum. mutlaka hat kablolarını kontrol ettirin. ufacık bir oksitlenme bile sorun yaratıyor.
hat kablolarındaki oksitlenme den tutun da portların şişmiş olması , modemin etrafındaki manyetik etkilerden tutun bilgisayarda biriken çerezler... bütün bunlar da sorun yoksa ki bizde yoktu baglantı hızını 8mbit ten 6 ya dusurttuk sıkıntı bitti.