Internet servis sağlayıcı sözleşmede yazılı olan hızın en az yüzde kaçını karşılamak zorunda?

pozitivist

Katılımcı Üye
Katılım
16 Eki 2023
Mesajlar
554
Puanları
56
internet servis sağlayıcı sözleşmede yazılı olan hızın en az yüzde kaçını karşılamak zorunda?

Örneğin 16mbps e kadar diye yazıyorlar. Ama alt sınır yok. Ben sürekli yarı hızda hizmet alıyorum ne yapmalıyım?

Şikayet ettim ama hala beklemede.

Tuketici hakları mahkemesine şikayet edeceğim ama alt sınır ne onu öğrenmem lazım.
 
internet servis sağlayıcı sözleşmede yazılı olan hızın en az yüzde kaçını karşılamak zorunda?

Örneğin 16mbps e kadar diye yazıyorlar. Ama alt sınır yok. Ben sürekli yarı hızda hizmet alıyorum ne yapmalıyım?

Şikayet ettim ama hala beklemede.

Tuketici hakları mahkemesine şikayet edeceğim ama alt sınır ne onu öğrenmem lazım.
İnternet servis sağlayıcıları, sözleşmede belirtilen hızın en az %80'ini sağlamakla yükümlü örneğin 16 Mbps ye kadar ifadesi varsa en az 12.8 Mbps hız almalısınız ama hiçbirşeye ulaşamazsınız boşuna uğramanızla kalırsınız.
 
Bana ettikleri telefonun haddi hesabı yok . Alt yapıyı iyileştirdik . Yeni tarifeye geçelim , hızınız artacak , tabi ki ücretinizde . Kapat kardeşim telefonu , istemiyorum . Ben yavaş internetimle ve düşük ücretimle memnunum .
 
Merhaba, evimde Telekom kullanıyordum. 4-6 mbit download dan yukarı çıkmıyordu. Sürekli kopma yaşıyordum. Sürekli şikayet ediyordum. 3 kez ekip geldi kabahati iç tesisatta buluyorlardı. Sonunda iptal edip Turknet e geçtim. Aynı ağaç direk aynı bakır hat, aynı iç tesisat; sonuç 70-80 mbit download.
 
internet servis sağlayıcı sözleşmede yazılı olan hızın en az yüzde kaçını karşılamak zorunda?

Örneğin 16mbps e kadar diye yazıyorlar. Ama alt sınır yok. Ben sürekli yarı hızda hizmet alıyorum ne yapmalıyım?

Şikayet ettim ama hala beklemede.

Tuketici hakları mahkemesine şikayet edeceğim ama alt sınır ne onu öğrenmem lazım.
xxxxx değere kadar yazdığı sürece, alt yapı desteklediği sürece çözüme ulaşamazsınız. satarken kimse sirkem ekşi demez.
 
Merhaba, evimde Telekom kullanıyordum. 4-6 mbit download dan yukarı çıkmıyordu. Sürekli kopma yaşıyordum. Sürekli şikayet ediyordum. 3 kez ekip geldi kabahati iç tesisatta buluyorlardı. Sonunda iptal edip Turknet e geçtim. Aynı ağaç direk aynı bakır hat, aynı iç tesisat; sonuç 70-80 mbit download.

Geçmiş olsun tazminat için mi ? tüketici haklarına
Anlaşma son günü dolmadan geçiş !!!

Ne kadar doğru ? veya güncelliği . ( Araştırmak !!! )

 
Son düzenleme:
Merhaba, tam bu arkaplan arkadaşın paylaştığı videodaki avukatın anlatımlarına kanıp, Telekom aboneliğimi taahhüt bitiminden önce iptal ettim. 500₺ ye yakın bir bedel ödemem gerekiyordu. Tüketici hakları 52 . Maddesi falan itiraz ettim. Sonunda beni Van 2.icra dairesinden icraya vermişler. Van'daki bir hukuk bürosundan aradılar. Onlara da tüketici hakları vs. Anlatmaya çalıştım. UYAP üzerinden itiraz etmem gerektiğini bildirdiler. UYAP da uzun uğraşılar sonucunda elektronik imzalamada başarılı olamadım. Bir avukat arkadaşımı arayıp durumu izah ettim. Bana batıdaki vatandaşı doğudan, doğudaki vatandaşı da batı illerinden icraya veriyorlar. Uzun ve uğraştırıcı bir iş kazanma şansı yüzde elli , o nedenle öde geç diye tavsiyede bulundu. Gittim 1500₺ ödedim.
İptal edecek olan varsa ya süre sonunu beklesin. Yada yeni seçeceğiniz operatörün bu cayma bedelinin tamamı veya belirli bir kısmı için desteği olabiliyor.
Malesef ülkemizde guguk vatandaştan yana değil.
 
Merhaba, tam bu arkaplan arkadaşın paylaştığı videodaki avukatın anlatımlarına kanıp, Telekom aboneliğimi taahhüt bitiminden önce iptal ettim. 500₺ ye yakın bir bedel ödemem gerekiyordu. Tüketici hakları 52 . Maddesi falan itiraz ettim. Sonunda beni Van 2.icra dairesinden icraya vermişler. Van'daki bir hukuk bürosundan aradılar. Onlara da tüketici hakları vs. Anlatmaya çalıştım. UYAP üzerinden itiraz etmem gerektiğini bildirdiler. UYAP da uzun uğraşılar sonucunda elektronik imzalamada başarılı olamadım. Bir avukat arkadaşımı arayıp durumu izah ettim. Bana batıdaki vatandaşı doğudan, doğudaki vatandaşı da batı illerinden icraya veriyorlar. Uzun ve uğraştırıcı bir iş kazanma şansı yüzde elli , o nedenle öde geç diye tavsiyede bulundu. Gittim 1500₺ ödedim.
İptal edecek olan varsa ya süre sonunu beklesin. Yada yeni seçeceğiniz operatörün bu cayma bedelinin tamamı veya belirli bir kısmı için desteği olabiliyor.
Malesef ülkemizde guguk vatandaştan yana değil.
ben de sizin gibi son faturadan sonra değişiklik yaptım. bu arada avukatınız, size biraz eksik yol göstermiş.(sizden para alamayacağı için fazla uğraşmamış). ikinci bir olay "ben keçi gibi inatçıyım, hakkımı yedirmem derseniz" bölge mahkemesinde davaya itiraz edip bulunduğunuz/ ikamet adreste dava açılmasını talep edebilirsiniz. yaptığınız sözleşmede merkez (genelde) istanbul olduğu için en kötü olasılık ikamet ettiğiniz yerin il merkezi ki (hepsinin temsil şubesi olmak zorunda) ikamet il merkezli bir davaya yönlendirtme yapabilirdiniz. ve davanın bedeli, ikamet adresinden uzaklığı gibi gibi şeylerden dolayı tazminat davası bile açabilirsiniz. çünkü hakkaniyete aykırıdır. dava sonuçlanmazsa aleyhe bir durum çıkarsa insan hakları mahkemesini de tehdit olarak belirtmenizde fayda var. ama buna dayanacak maddi güç var mı? orası problem.
 
O yüzden ön ödemeli hat ve internet
Ne anılarım var .
Okumadan yarı avukat oldum .

Suç bizde birlik yok ya tuzu kuru yada bana dokunmayan yılan bin yaşasın.

Kolay Gelsin Sağlıcakla.
 
O yüzden ön ödemeli hat ve internet
Ne anılarım var .
Okumadan yarı avukat oldum .

Suç bizde birlik yok ya tuzu kuru yada bana dokunmayan yılan bin yaşasın.

Kolay Gelsin Sağlıcakla.
ah be değerli ustam, kanun her zaman güçlüden yana, o kanunlar, abonelik sözleşmeleri hazırlarlarken ne dümenler dönüyor bir bilsin. sen istediğin kadar yasal ol, polis bile potansiyel suçlu olarak yaklaşıyor. bak hala elektrikli TÜRK otomobili hala çıkmadı. ankarada bir arkadaş vardı, sildiler. piyasada olan dört tekerlekli otomobilciklerin hepsi L7 kategorisi. mobil şirketler, tröst oluşturmuşlar. zincir mağazaların whatsapp gurubu var zamcıkları eşitliyorlar. aklına gelen kaç tane çok uluslu şirketlerin çıkarttırtıkları yasalar senin benim elimizi kolumuzu bağlıyor. servis hizmetlerini görüyoruz, avrupa ülkesinde adamlar hemen makineyi yenilerken, güzel ülkemde üstüne servis ücreti kitlemeye çalışıyorlar. güzel ülkemde çok lüx bir marka beyaz eşyam bozuldu, buradaki servis ilgilenmemek için özel çaba sarfetti. bende yurt dışındaki orijinal/ merkez sitesinde şikayette bulununca, inan maili attıktan 2 gün sonra sıfır yeni ürün geldi. bazen hakkını doğru yerde aramasını bileceksin. bazen de kuralların senden yana nasıl olduğunu bileceksin. inan çoğu çevirmede nerdeyse polisle kavga edecek duruma geliyorum. nezaketle insan gibi yaklaşanlara özellikle teşekkür ediyorum. hangi devlet memuru olursa olsun size hizmet ederken kendini tanıtmak zorunda ve sen istediğinde kimliğini beyan etme zorunluluğu var. bazen de oyunu kuralına göre oynamak lazım.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
130,238
Mesajlar
934,676
Kullanıcılar
453,449
Son üye
karacaoğlu teknik

Yeni konular

Geri
Üst