Mevcut Elektrik motoru ve veya jeneratör sistemleri ile bu mümkün değil...
Küçük bir jeneratöre bile, biraz yüklendiğinizde motorun sesi nasıl değişiyor ? Jeneratörden çekilen akım arttıkça, devir düşmeye çalışır... Benzin yada dizel motordaki sistem, yakıtı arttırarak devri sabit tutmaya çalışır...
Bu bir döngüdür...
Bir gün, biri çıkar da :
''Ben dünyada kullanılan tüm elektrik motorlarından çok daha farklı bir elektrik motoru yaptım''
derse, (bilinen fizik kurallarına da şüphe ile bakıp) acaba mı diyebilirim...
Mevcut Elektrik motoru ve veya jeneratör sistemleri ile bu mümkün değil...
Küçük bir jeneratöre bile, biraz yüklendiğinizde motorun sesi nasıl değişiyor ? Jeneratörden çekilen akım arttıkça, devir düşmeye çalışır... Benzin yada dizel motordaki sistem, yakıtı arttırarak devri sabit tutmaya çalışır...
Bu bir döngüdür...
Bir gün, biri çıkar da :
''Ben dünyada kullanılan tüm elektrik motorlarından çok daha farklı bir elektrik motoru yaptım''
derse, (bilinen fizik kurallarına da şüphe ile bakıp) acaba mı diyebilirim...
arkadaşımın biri tartışma başlatmış ben biraz araştırırayım dedim biraz mantıklı gibi bir video buldum denemeyide düşünüyoum
3000 Watt Generator Powers Itself, Grinder & Drill Press. - YouTube
O motor şöyle olabilir mi?
Motor kayıpları %0,000... ve bu şekilde motordan elde edilen momentumun diğer sisteme %100 oranında kayıpsız olarak aktarılamaması(aktarıldığında belirli süre sonunda mekanızmanın duracağının garantisini veren ve buluşçuların esas unuttukları nokta) ile bu sistemin %100 çalışması...
Bu şartlarda bence mümkün...
akü aynı anda hem kullanılıp hen şarj edilemez. çift akü olacak birini kullanırken diğerini şarj etmelisinBu benim de hep aklıma takılmıştır. Mesela bir şarjla 120 km yol giden elektirikli arabalar üretildi.. E biz biliyoruz ki mevcut arabalarımızın akülerini de benzinli motordan tahrik alan şarj dinamoları besliyor.. O zaman elektirikli arabalar yürürken bir yandan da şarj dinamoları arabanın bataryalarını beslesin.. bu şekilde kendi kendini şarj eder ve harici şarja ihtiyacı kalmaz..
Çok iddialı değilim ama bence bu mümkündür fakat böyle bir araba yapılması ne araba üreticilerinin ne de petrol krallarının hoşuna gitmez.. Araba sanayicileri ve sarf malzeme üretimi yapan onlarca firmanın bir anda işsiz kalması demektir. Düşünün yağ filtresi, hava filtresi, benzin-dizel-lpg filtresine ihtiyaç kalmayacak, bujilere, ve genel olarak içten yanmalı motora ihtiyaç kalmayacak.. E bu güne kadar bunları üretmek için yapılan milyon dolarlarca yatırım bir anda çöp olacak.. Kanaatimce bu yüzden kendi kendini şarj eden bir araba veya makine yapmıyorlar..
Motorun giriş gücü 1.5 kw, verim -abartarak söylüyorum-%90 ise çıkıştaki mekanik gücü 1.5x0.9=1,35 kW olur.Bu motorun çıkışına bir generatör bağlarsanız onun verimi de hadi %95 olsun (olmaz ya) generatörün çıkışından elde edeceğiniz elektriksel güç de 1.35x0.95=1.215 kW olur. Yani 1.5 kWlık elektrik girişi olan bir motorla dönürülen generatörden 7.5 kW falan çıktı alamazsınız ki onun 1.5 kilowattı ile tekrar motoru besleyebilesiniz. Hadi verim % 100 olsa bile 1.5 kW verir 1.5 kW alırsınız.arkadaslar neden olmasin bazi arkadaslar olmaz diyor ama googleden arastirin bakalim adam oyle bir jeneretor yapmiski 7.5 kv Elektrik uretiyor 1.5 kvsi kendi motorunu ceviriyor geri kalanini disari veriyor sadece ilk kalkista elektrik yada guc gerektiriyor bizler burda tartisirken olurdu olmazdi adam patentinide almis kutlamak gerek bence
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?