jeneratörü elektrikle calıştırma

Mevcut elektrik motoru ve veya jeneratör sistemleri ile bu mümkün değil...

Küçük bir jeneratöre bile, biraz yüklendiğinizde motorun sesi nasıl değişiyor ? Jeneratörden çekilen akım arttıkça, devir düşmeye çalışır... Benzin yada dizel motordaki sistem, yakıtı arttırarak devri sabit tutmaya çalışır...

Bu bir döngüdür...

Bir gün, biri çıkar da :
''Ben dünyada kullanılan tüm elektrik motorlarından çok daha farklı bir elektrik motoru yaptım''
derse, (bilinen fizik kurallarına da şüphe ile bakıp) acaba mı diyebilirim...

O motor şöyle olabilir mi?

Motor kayıpları %0,000... ve bu şekilde motordan elde edilen momentumun diğer sisteme %100 oranında kayıpsız olarak aktarılamaması(aktarıldığında belirli süre sonunda mekanızmanın duracağının garantisini veren ve buluşçuların esas unuttukları nokta) ile bu sistemin %100 çalışması...

Bu şartlarda bence mümkün...
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Merhaba... Lütfen biraz araştırın... Teşekkürler...

KUBİLAY BARLAS MANYETİK MOTOR ENERJİ TASARRUFU VE ARTTIRIMI.flv - YouTube

HAVA ILE CALışAN MOTOR hotti.76 sunar.MPG - YouTube

sonsuz devirdaim makinesi - YouTube

OFFICIAL BEDINI 10 COIL KIT INFOMERCIAL - YouTube

Permanent Magnet Generator FOR SALE: 45kw 750rpm 50Hz / 54kw 900rpm 60Hz - YouTube

FREE ENERGY POWER GENERATOR at home with used car alternators4 - YouTube

gavur dediğimiz ! insanlar uyumuyor ÇALIŞIYOR ÜRETİYOR. BİZİM PROFÖSÖRLERİMİZ ALKENT ACARKENT YAT ALMA LÜKS YAŞAM PEŞİNDE... sİYASETCİLERİMİZ İNSANLARIN ÖNÜNÜ NASIL KESERİZ . DIŞARIDAN GETİRİP 1 ALIP 3-5 E NASIL ÇAKARIZ IN PEŞİNDE... SONUÇLAR DÜNYADA BÖYLE ... KİMSE YARIŞMA VE DİZİ PEŞİNDE HAYAL KURMUYOR GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ HER KESİMDEN İNSANLAR ÖLMEDEN ÖNCE İNSANLIK İÇİN PAYLAŞIYORLAR... YORUM SİZİN. SONUÇ BİZ ÇOK TEMBEL OLMAK İÇİN EĞİTİLMİŞİZ HEPSİ BU KADAR. AKADEMİSYENLERİMİZİN DE BİZE VEREKLERİ BİŞEY YOK... İNSAN SİLKİNİP KENDİNE GELMELİ. SONU ÖLÜM BİLE OLSA...

FELSEFELER İNSANLARI KANDIRMAK İÇİN ÜRETİLMİŞ HURAFELERDİR...

SELAM VE DUA İLE... HERŞEY YOKTAN VAR OLUR... ALLAH KENDİ SIFATINDAN İZİN VERİRSE...


Mevcut elektrik motoru ve veya jeneratör sistemleri ile bu mümkün değil...

Küçük bir jeneratöre bile, biraz yüklendiğinizde motorun sesi nasıl değişiyor ? Jeneratörden çekilen akım arttıkça, devir düşmeye çalışır... Benzin yada dizel motordaki sistem, yakıtı arttırarak devri sabit tutmaya çalışır...

Bu bir döngüdür...

Bir gün, biri çıkar da :
''Ben dünyada kullanılan tüm elektrik motorlarından çok daha farklı bir elektrik motoru yaptım''
derse, (bilinen fizik kurallarına da şüphe ile bakıp) acaba mı diyebilirim...
 
arkadaşımın biri tartışma başlatmış ben biraz araştırırayım dedim biraz mantıklı gibi bir video buldum denemeyide düşünüyoum
3000 Watt Generator Powers Itself, Grinder & Drill Press. - YouTube

Bu video 2 gündür uykularımı kaçırdı... Ve 3KWA Jenerator ü mü feda edicem... Sonucu olumlu olumsuz paylaşmayı düşünüyorum. Şu an matematiksel hesaplarıma göre 500-600 watt açığa çıkardım. bunu kombinasyonlarla yükseltip verimi güçte iken stabil halde ölçmek gerekir... Eğer faydalı olacak ise bilgi paylaşımında bulunabiliriz... selam ve dua ile ... [email protected]
 
@radial;
O verdiğin linkler bi halta yarayan mevzular değiller...Otur uğraş zaman senin zamanında sonucun sıfır olacak...
Güneş bile enerji yaratırken ısı ve ışık üretip kendini tüketir, sizin oturup basit makineler ile kayıpsız enerji dönüşümü peşinde koşmanız ilginç...

sonsuz devirdaim makinesi - YouTube

Şu verdiğin link bile esasen enerji dönüşümü vs. geçtim temel fizikten bile ne kadar uzakta olduğunun kanıtı, hakaret felan olarak algılama, safça Karadeniz'in yada İçanadolu'nun bi köyünde bu işlerle uğraşan Ahmet yada Mehmet emmi gibisin, onlar olmayan fizik bilgileri ile iyi niyetle kendilerince bedava elektrik için uğraşıyorlar... Elalem plazma motorları ile yakında marsta koloni kuracak siz 250-300 sene evvel kısıtlı fizik bilgisi ile tez olarak sunulan, tartışılan sonrasında saçma olduğu kesinleşmiş ve çöpe atılmış mevzuları gerçekmiş gibi tartışıyorsunuz... Artık kayıp nedir, kurallar nedir, formüller nedir, sürtünme nedir biliniyorda bu saçmalıklar niye? Anlamadım sizmisiniz dünyanın en zekisi? NASA itki motoru tasarlamak için yüzmilyonlarca dolar harcayacak siz iki mekanik alengirle bedava elektrik üreteceksiniz? Başkaları enerji santrali için milyar dolarlık ARGE masrafı yapacak siz devir daim makinesi yapacaksınız? Az çalıştırın beyninizi..

Böyle hadiselerle yapabileceğiz bi şey yok, şimdiye kadar dünyada yapmış olanda yok...Ortada dönen videoların hiçbirinden çıkan bi sonuçta yok... Oturun müspet bilimle uğraşın...
 
arkadaslar neden olmasin bazi arkadaslar olmaz diyor ama googleden arastirin bakalim adam oyle bir jeneretor yapmiski 7.5 kv elektrik uretiyor 1.5 kvsi kendi motorunu ceviriyor geri kalanini disari veriyor sadece ilk kalkista elektrik yada guc gerektiriyor bizler burda tartisirken olurdu olmazdi adam patentinide almis kutlamak gerek bence
 
O motor şöyle olabilir mi?

Motor kayıpları %0,000... ve bu şekilde motordan elde edilen momentumun diğer sisteme %100 oranında kayıpsız olarak aktarılamaması(aktarıldığında belirli süre sonunda mekanızmanın duracağının garantisini veren ve buluşçuların esas unuttukları nokta) ile bu sistemin %100 çalışması...

Bu şartlarda bence mümkün...

Hadi diyelim elektriksel kayıpları süper iletken vs gibi çözümlerle nispeten aştın (ki bu tarz bir şey için hiç mantıklı değil), mekanik kayıpları nasıl ortadan kaldıracaksın ?

Bu "kayıplar %0,000 olursa" mantığı tutsaydı şu anda 1 lt mazotla bayaa bi uzun yol yapıyor olurduk..
 
Bu benim de hep aklıma takılmıştır. Mesela bir şarjla 120 km yol giden elektirikli arabalar üretildi.. E biz biliyoruz ki mevcut arabalarımızın akülerini de benzinli motordan tahrik alan şarj dinamoları besliyor.. O zaman elektirikli arabalar yürürken bir yandan da şarj dinamoları arabanın bataryalarını beslesin.. bu şekilde kendi kendini şarj eder ve harici şarja ihtiyacı kalmaz..

Çok iddialı değilim ama bence bu mümkündür fakat böyle bir araba yapılması ne araba üreticilerinin ne de petrol krallarının hoşuna gitmez.. Araba sanayicileri ve sarf malzeme üretimi yapan onlarca firmanın bir anda işsiz kalması demektir. Düşünün yağ filtresi, hava filtresi, benzin-dizel-lpg filtresine ihtiyaç kalmayacak, bujilere, ve genel olarak içten yanmalı motora ihtiyaç kalmayacak.. E bu güne kadar bunları üretmek için yapılan milyon dolarlarca yatırım bir anda çöp olacak.. Kanaatimce bu yüzden kendi kendini şarj eden bir araba veya makine yapmıyorlar..
akü aynı anda hem kullanılıp hen şarj edilemez. çift akü olacak birini kullanırken diğerini şarj etmelisin
 
arkadaslar neden olmasin bazi arkadaslar olmaz diyor ama googleden arastirin bakalim adam oyle bir jeneretor yapmiski 7.5 kv elektrik uretiyor 1.5 kvsi kendi motorunu ceviriyor geri kalanini disari veriyor sadece ilk kalkista elektrik yada guc gerektiriyor bizler burda tartisirken olurdu olmazdi adam patentinide almis kutlamak gerek bence
Motorun giriş gücü 1.5 kw, verim -abartarak söylüyorum-%90 ise çıkıştaki mekanik gücü 1.5x0.9=1,35 kW olur.Bu motorun çıkışına bir generatör bağlarsanız onun verimi de hadi %95 olsun (olmaz ya) generatörün çıkışından elde edeceğiniz elektriksel güç de 1.35x0.95=1.215 kW olur. Yani 1.5 kWlık elektrik girişi olan bir motorla dönürülen generatörden 7.5 kW falan çıktı alamazsınız ki onun 1.5 kilowattı ile tekrar motoru besleyebilesiniz. Hadi verim % 100 olsa bile 1.5 kW verir 1.5 kW alırsınız.
 
bana bu konuları açan arkadaşlara dene ve gör diyorum çünkü laf anlatmak imkansız. önce zaman ve para harcayacaklar sonra olmadığını görüp vazgeçecekler. en azından bu işlerle uğraşırken neden olmuyor diye araştırıp biraz bilgi sahibi olacaklar.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,708
Mesajlar
929,148
Kullanıcılar
452,412
Son üye
Muhammed Hakan Yüzgeç

Yeni konular

Geri
Üst