Jeneratör akü patlamasi

Zatende bunlar tırı vırı mevzular . En önemli mevzu derin dondurucudaki etler ve balıklar.
 
jeneratörlerde aküler her 2 yılda max 3 yılda bir değiştirilir ..
jeneratörde aküler sürekli tampon şarjda olduğu için meydana bir gaz çıkar bu gaz birikir. bunun nedeni hidrojen ve oksijenin eşit şekilde tepkimeye girmemesidir . eğer aküye uzun süre su eksik kalmışsa bu gazın çıkma oranı çoğalır.
kabinli jeneratörlerde bu gaz genelde kabinde birkir ve marş bastığında volandan çıkan kıvılcım bu aküyü patlatır ..
açık tip jeneratörlerde maalesef nedense aküleri yer olmadığı için volana yakın koyduğumuz için volandan gelen kıvılcım gene patlatır.

nemiş akülere hiç bir zaman yanıcı made ile yaklaşmayacağız hele şarjdaki akülerin suyuna şakmakla kibritle bakmak ışık amacıyla asla yapmayacağız .
 
385 HP caterpillar dizel motorun takip ve bakımını 8 sene yaptım. Devamlı aküleri de şarj cihazı üzerinden şarjdaydı. Ne patlayan ne çatlayan gördüm. Miadı dolup şarj almayandan başka sıkıntımız olmadı. Ama akü led göstergesini sürekli takipte olup gerekirse saf su ilavesi her zaman yapıyorduk.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…