İsm@il
Katılımcı Üye
- Katılım
- 3 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,022
- Puanları
- 81
100-150 gibi fark yapacağını düşünmüyorum, ayrıca bu güçlerde ki UPS lerde kullanma şekli bakımından seçeneğin çok, on-line kullanabilirsin direk şebekeye by-pass edebilirsin devre dışı bırakabilirsin.
ani yük değişimlerinde jeneratör çıkış gerilim dalgalanmaları ve açacağı zararlar düşünüldüğünde halen UPS mantıklı gibi duruyor
genelde akülerin yıpranmasına neden olan nedenler
ısı farkları, sarsıntılı ortamda durmaları, derin deşarj, sürekli şarj halinde durması (bir araç aküsünün en kötü koşullar da en az 3-5 sene gittiği düşünülürse) UPS akülerinin sanırım ömrü daha uzun olacaktır.
kesinti esnasında ve belirli süre çalışmayan jeneratörü çalıştırmak uzun kullanmama durumunda sıkıntı yapma ihtimali, kullanacağı yakıt maliyeti düşünülürse genede UPS oldukça mantıklı gibi
olmadı son çare UPS alıp sadece kesinti anında kendin manuel olarak sanki jeneratör gibi devreye de alabilirsin (Elektrik kullanımını artırdığını düşünürsen) genede avantajı çok gibi üstat
ani yük değişimlerinde jeneratör çıkış gerilim dalgalanmaları ve açacağı zararlar düşünüldüğünde halen UPS mantıklı gibi duruyor
genelde akülerin yıpranmasına neden olan nedenler
ısı farkları, sarsıntılı ortamda durmaları, derin deşarj, sürekli şarj halinde durması (bir araç aküsünün en kötü koşullar da en az 3-5 sene gittiği düşünülürse) UPS akülerinin sanırım ömrü daha uzun olacaktır.
kesinti esnasında ve belirli süre çalışmayan jeneratörü çalıştırmak uzun kullanmama durumunda sıkıntı yapma ihtimali, kullanacağı yakıt maliyeti düşünülürse genede UPS oldukça mantıklı gibi
olmadı son çare UPS alıp sadece kesinti anında kendin manuel olarak sanki jeneratör gibi devreye de alabilirsin (Elektrik kullanımını artırdığını düşünürsen) genede avantajı çok gibi üstat