Motor çalışıyorken ac voltmetre ile voltajını ölçün belkide kabloda gerilim düşümü oluyordur. Eğer böyle bir durum varsa motor değiştirmek iyi fikir değil..
Eğer kablo kesiti düşükse veya kablo uzunsa yani motor çalırken ac voltaj düşüyorsa makinayı enerji aldığınız yere yaklaştırıp daha kısa bir kabloyla bağlayın veya daha yüksek kesitli bir kablo kullanın.
Abartma usta köyde is güvenlik cisi ne arar
onlara bakarsan günlük hayat ta çalışırken her ışte emniyet tedbiri almamız gerekir bazen umursamiyoruz bazen de bisey olmaz deyip geciyoruz
Uyarınız için teşekkürler, motorumuzun anahtarı bulunduğu yerden uzakta ve kapaklı bir sistemi var, kapağı kapanmadan çalıştırılmıyor. Ayrıca çalıştırılan yerde de çocuk yok.
Risk almamak her zaman en doğrusudur, ben uyarımı yapayım.
Eğer bu makinayı çalıştırmakta kararlı iseniz o karıştırma kolları ile çok güçlü bir motor kullanmadığınız sürece bir işe yaramaz. Yaptığınız T kollar (varil içindeki mile kaynak ettiğiniz) ciddi tork ister dönebilmek için. Demekki düşünmeye buradan başlamak lazım...
Monofaze tesisatlarda güçten kaybetmemek için en iyi yol bu.220 volt monofaze giriş trifaze çıkışlı sürücü kullanın birde varilin ağzına huni gibi bir şey koyup gübreyi azar azar atın motor ilk kalkarken gübrenin içine saplanmış kolları kolay çeviremez ama azar azar atarsanız aynı motor(misal diyorum) 30-40 kg gübreyi karıştırabilir.Bu elinizdeki motorla belşki de bu şekilde 20-30 kg gübre karıştırabilirisiniz ama 750 watt 1hp motor monofazede güçsüz kalır.2,2 kw motor size 3hp güç verir ama sürücü ile birlikte kullanmalısınız.Bu motoru uzman bir elektrikçiye bağlatmanız gerekir.Siz bağlamayın elektrik uzmanlık isteyen bir iş Allah göstermesin siz veya bir yakınınız çarpılıp yaralanabilir ve hatta ölebilir.
Risk almamak her zaman en doğrusudur, ben uyarımı yapayım.
Eğer bu makinayı çalıştırmakta kararlı iseniz o karıştırma kolları ile çok güçlü bir motor kullanmadığınız sürece bir işe yaramaz. Yaptığınız T kollar (varil içindeki mile kaynak ettiğiniz) ciddi tork ister dönebilmek için. Demekki düşünmeye buradan başlamak lazım...
Aslında T kolları o şekilde çalıştırmadık, biraz daha büktük. Yani gübreyi tokatlamıyor, 20-30 derecelik açı ile giriyordu ama o şekilde de pek verimli olmadı. Daha sonra 8lik inşaat demirlerinden bir sistem yaptık ama onuda çeviremedi. Kısacası motor gerçekten güçsüzmüş onu anladık. Motoru çalıştırdıktan sonra huni yapıp azar azar atmak işimizi biraz daha kolaylaştıracak sanırım. 1 faz giriş 3 faz çıkış sürücüler pahalı mıdır peki? Ve onlarında motora göre bir güç çeşitliliği var mı? Örn; 2,2kw 4kw... vs
Helezondan kastınız arşimet burgusu türü bir şeyse bu sistemler daha çok likit yada katı malzemenin bir yerden başka bir noktaya taşınmasında kullanılan değişik bir sistemlerdir . Karıştırmak konusunda pek verimli olmayabilir .