Kargo şirketleri neden var

TMSF'ye şikayet etmek lazım. Henüz elden çıkarmadılar diye biliyorum. Belki de eski yandaşları sırf değerini düşürmek için yapıyor olabilirler! Çünkü aynısını ben de yaşadım. O zaman pandeminin başlangıcıydı, ondan olabilir diye bir nebze iyi niyet göstermiştim.
 
şu an saat 21,44 kapı çaldı ve sürat kargonun elemanı karşımda aramızda soguk bir hava esti . abi zatten getirecektik neden her yere şikayet ettin diye serzenişte bulundu , üzüldüm ama başka çare bırakmamışlardı. kargoyu elime teslim etti. demek ki sosyal medya ve forumlar böyle durumlarda etkili oluyor.
 
yani sürat kargo için ne diyeyim bilemiyorum ama bodrum'da çalışıyorlar, geçte olsa geliyor. sonuçta kargo kimin evine gidiyor bilmiyorlar. seve seve olmasa da kargo geliyor. hatta bir arızalı durum oldu, siparişin ertesi günü kargo bize ulaştı ve sürat kargo, gözlerim yaşardı.
yalan söylüyorlar, belki getiren arkadaşın suçu değil ama şikayet olunca gece bile çalışıyorlar değil mi? yazık günah değil mi o çalışana, ekmeğinden olmamak için bu saatlere kadar çalışması sizce adil mi?
 
kolay gelsin adında bir kargo firması var mükemmel hizmet veren. size gelmeden yarım saat önce mesaj atıyorlar adresinizde misiniz diye. daha yanlış bir iş yaptıklarını görmedim. yöneticileri becerikli herhalde adamlar nice kargo firmasının yapamadığını yapıyor. istenirse oluyor demekki.
ama malesef kolay gelsin firması sadece amazon türkiye için çalışıyor. diğer kargo firmalarına da örnek olur inşallah hizmet kalitesi olarak.
 
neyse 1 hafta daha bekleyim belki sonunda bizim eve ugrar.
Tam bu mesaja cevap yazacaktım ki,
abi zatten getirecektik neden her yere şikayet ettin diye
Bu mesajınızı gördüm ve siz zaten gerekeni yapmışssınız.

Ama tutmayın beni, yine de yazacağım.

Beklemek asla çözüm değil. Sipariş takibini yaparak, belirtilen tarihte kargoya verilmemişse hemen bir mesajla bir süre belirtip, o süre dolduğunda kargoya verilmemişse siparişi iptal edeceğinizi bildirin. Dolunca iptal de edin.

Kargoya verildiğinde ise mantıklı süre sonunda kargo gelmediğinde siparişinizi direk iptal edin.

Kimseye bu konuda acımayın ki sistem düzgün işlesin.

Maalesef uzaktan alışverişte insanları (satıcı veya kargocu) tanıma imkanı yok.
Eskiden olan esnaf müşteri ilişkisindeki anlayışı göstermek, bazı uyanıkların işine geliyor ve arada siz kaybediyorsunuz.

Müşterinin vazgeçmeyeceğini düşündükleri an, iş ciddiyeti bozulmaya ve iş savsaklanmaya başlıyor.

Makul bekleme süresi aşılmamalı, aşılırsa iş bitirilmeli.

Tabi bu durum gitti, hepsi, n11 gibi satıcı müşteri arasında aracılı olan alişverişlerde mümkün. Firma internet sitesinden alındığında, hele birde ödeme yapılmışsa şikayet siteleri dışında başka çözüm göremiyorum.
 
sürat kargonun hali!!!!!
Sürat Kargo Bodrum Konacık şubesine kendi aracıyla dağıtım yapabilecek ticari kurye alımı yapılacaktır. Ilgilenen adaylar mesai saatleri içerisinde XXXXXXXXXX nolu cep telefonundan ulaşabilir. (Paket başı: 4.5+KDV)
 
yabancı ülkelerde şirketler hükümetler kurup devletler yönetiyor . bizim şirketlerimiz ise kendi kendilerini yönetemiyor. burada bir eksiklik var ama ne .

bence şu
işi yapacak eleman yerine şaka şuka yapan beyaz yakalıların çokluguna önem verilmiş

işe göre adam degilde adama göre iş politikası içimize işlemiş.
 
Konumunuz nasıldır bilemiyorum ancak şöyle bir uygulama da var :

 
Kafamdaki düşünceyi kod olarak daha iyi anlatacağımı düşünerek.

Kod:
IF (TeslimSüresi <= 5Gün) THEN // 5 Gün İÇİNDE KARGOM GELDİ Mİ?
  SorunYok := TRUE;
  SorunVar := FALSE;
ELSE // Aksi durumda
  SorunVar := TRUE;
  SorunYok := FALSE;
END_IF
 
Son düzenleme:
Uzun mesafeler ve aktarma istasyonları dolaysıyla fark olabilir fakat 24 saat sürmeyen kargolamalar olunca bir hafta çok uzun süre.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…