neyse 1 hafta daha bekleyim belki sonunda bizim eve ugrar.
Tam bu mesaja cevap yazacaktım ki,
abi zatten getirecektik neden her yere şikayet ettin diye
Bu mesajınızı gördüm ve siz zaten gerekeni yapmışssınız.
Ama tutmayın beni, yine de yazacağım.
Beklemek asla çözüm değil. Sipariş takibini yaparak, belirtilen tarihte kargoya verilmemişse hemen bir mesajla bir süre belirtip, o süre dolduğunda kargoya verilmemişse siparişi iptal edeceğinizi bildirin. Dolunca iptal de edin.
Kargoya verildiğinde ise mantıklı süre sonunda kargo gelmediğinde siparişinizi direk iptal edin.
Kimseye bu konuda acımayın ki sistem düzgün işlesin.
Maalesef uzaktan alışverişte insanları (satıcı veya kargocu) tanıma imkanı yok.
Eskiden olan
esnaf müşteri ilişkisindeki anlayışı göstermek, bazı uyanıkların işine geliyor ve arada siz kaybediyorsunuz.
Müşterinin vazgeçmeyeceğini düşündükleri an, iş ciddiyeti bozulmaya ve iş savsaklanmaya başlıyor.
Makul bekleme süresi aşılmamalı, aşılırsa iş bitirilmeli.
Tabi bu durum gitti, hepsi, n11 gibi satıcı müşteri arasında aracılı olan alişverişlerde mümkün. Firma internet sitesinden alındığında, hele birde ödeme yapılmışsa şikayet siteleri dışında başka çözüm göremiyorum.