Aynısı olmadığı benzer olduğu eklediğim resimde işaretli - resimler doğru ise .
Biri birine çok benzer demek ki farklı versiyon.
Sürücünde pwm girişi yok !
Yazdığım gibi ya 4-20mA ya da 0-10 V .
Arabirim pwm çıkarıyorsa , @gpeker2003 ün dediği gibi araya uydurucu gerekir !
Oradaki entegre (8 bacaklı şey) NE555 gibi bir şey ise 0-10V olma ihtimali var.
Yine de kalibrasyon için bir trimpot olur gerekenin gerektiği gibi yapıldığı kartlarda...
Her hız kontrol cihazı bir bilgisayar gibidir.
Sadece o işi yapmaya yönelik programlanmış pc-mcu....
Bu yüzden " programlanır".
Ayrıca üzerindeki butunlar ile start-stop yön değişikliği hız ayarı yapılır ki bundan başka şeyde yapamazlar.
Bunun için harici bir şeye ihtiyaçları yoktur.
Bütün marifetleri bu kadardır.
Bu işlerde kullanılan motorlar bildiğimiz trifaze motorlardır genelde.
Yatakları yüksek hıza dayanacak şekildedir.
Sürücü çalışma frekansını genelde 0-400 değiştirir .
Trifaze-3P motorlar 3 kablo ile çalışırlar.
Sürücüler ise genel olarak 2,2kW ya kadar monofaze girişlidir yani 2 kablo ile.
Geriye kalanları çeşitli muhtelif türlü hatalarda telefatı önlemek içindir.
Bazıları istenmeyen parazitleri önlediğini de zan eder.
invertere bağladım ve spindleyi çalıştırdım
inverter üzerindeki tuşlarla hız artırma ve azaltma işlerinide yaptım
şimdi tek iş kaldı kartı devreye almada
P+ ve PR girişleri var sanırım ordanda karta gidecek