Merhaba,
resimde göreceğiniz üzere kontaktör yardımcı kontaklara giren kablolar çıkık halde. birkaç kademede böyle bir problem var.
ancak kompanzasyonda herhangi bir sıkıntı yok.
buradaki yardımcı kontakların görevi nedir?
neden bunlara giren kablolar çıkık halde.
normal kablo ile mi yanmaz kablo ile mi yenilemeliyim?
kompanzasyona etkisi neden yok bu durumun?
kondansatörün deşarj olmasını sağlayan kısmın kablosu kontaktörün çalışmasına etki etmez uzun vadede kondansatörün ömrünü kısaltır. Kontaktörün bacağını az gevşetip yerine takın
kısacası sönümleme kontakları diye geçer , eğer dolu şişmiş özelliğini yitirmiş kondansatörlerin durumunda risk yaratır bomba gibi patlar kondansatör eğer tebdir almazsan derhal kontaktörü değiştir derim ...
abi olarak
kısacası sönümleme kontakları diye geçer , eğer dolu şişmiş özelliğini yitirmiş kondansatörlerin durumunda risk yaratır bomba gibi patlar kondansatör eğer tebdir almazsan derhal kontaktörü değiştir derim ...
abi olarak
Bende ilk defa gördüm arkadaşlar bu sistemi ne demek bu kontaklar nerelere bağlanıyor? ne işe yarıyor? bizim kompanzasyonda 3faz için: şalter-Sigorta (3 giriş-3çıkış)- kontaktör - kondansatör sıralaması var. kontaktörlerde 2 tane NO-NC uçları var ama onları hiç kullanmıyoruz.? Biraz açabilir misiniz bu kontak uçlarının görevi, bağlantı şekli, nereye ne için bağlanacağı felan felan?
Bende ilk defa gördüm arkadaşlar bu sistemi ne demek bu kontaklar nerelere bağlanıyor? ne işe yarıyor? bizim kompanzasyonda 3faz için: şalter-Sigorta (3 giriş-3çıkış)- kontaktör - kondansatör sıralaması var. kontaktörlerde 2 tane NO-NC uçları var ama onları hiç kullanmıyoruz.? Biraz açabilir misiniz bu kontak uçlarının görevi, bağlantı şekli, nereye ne için bağlanacağı felan felan?