Merhaba. Sevgili arkadaşım; araçlarda sinyal ampulleri akkor telli (tungsten flamanlı) ona bağlı sinyal flaşer rölesine, sadece ve sadece akkor telli klasik sinyal ampullerinin onlara bağlanıp kullanılacak şekliyle önceden matematik (elektrik devresi) hesaplıdır, örneğin paralel bağlı 2'şer ön ve arkadan bir ampulün bağlantısı çok gevşediğinde veya hiç elektrik almadığında, önde ya da arkadaki tek sinyal ampulünün çok hızlı yanması bu ince hesaplar yüzündendir. LED bağlamak için sn. kesmez'in de örnekleyebildiği gibi özel sinyal modüllerine mutlaka ihtiyaç bulunur. Yani doğrudan LED'leri bağlayarak ayni sistemde flaş yapmasını kesinlikle sıradan röleler, vb. ilavesiyle sağlayamazsınız.
Düzeltme: Düzelterek ekliyorum; daha başka bir yolu daha vardır, o da flaşer rölesine sanki akkor ampulü bağlanmış gibi , ona bağlı olan ayni akkor ampul omajını dengeleyip onu bir bakıma kandırabilmeyle bu olur. Sıradan röleyle olmaz derken LED'lere paralel dirençlerin ilavesiyle bu uygulama olabilir, bu şekliyle mümkündür. Böylece araç elektrik sistemindeki flaşer rölesini sanki 2 paralel sinyal akkor ampul bağlanmış gibi kandırarak bu flaşlı yanma olabilir.
Bu uygulama için; ön ve arkada bağlı 2 adet paralel bağlı sinyal ampulünün flaman direncini, bir avometrede omajda iken ölçüp ayni omajı LED'lerle bağlantıdaki ayni omaj eşitiyle (tam karşılığını) bularak (dirençleri paralel bağlayıp avometreyle ölçerek) bu işlemi sonuçlandırabileceksiniz. Kolay gelsin.