hyz
Üye
- Katılım
- 16 Mar 2007
- Mesajlar
- 60
- Puanları
- 1
- Yaş
- 40
arkadaşlar mekanik aksamı biraz karışık olan bir makina da paralel iki motoru süren leroy somer sk sürücüsü arızasına
gittim makina zaman zaman oht1 kodlu hata veriyordu bakım kitapçıgına baktıgım zaman ıgbt sıcaklık hatası diyordu yalnız
ıgbt sıcaklıgını ölçtügümüzde kritik sınırın çok altında da oldu gözüküyordu bazende kritik sınıra yanaşıyordu. tabi biz bu duruma çok şaşırmıştık. çünki bazen cihaz kendini haklı çıkarıyordu bazende alaksız bir şekilde yine aynı hatayı veriyordu daha sonra panoya fan takviyesinde bulunduk ama nafile sonuç aynı bir takım parametreleri degiştirdik sonuç yine hüsran 1 hafta geçti çözüm bulamadık makinanın yanın da arıza nöbeti tuttuk çünki makinanın ne zaman hata verecegi belli olmuyordu ve bizimde makinanın hata verdiginde yanında olmamız gerekiyordu ve bir takım analizleri yaptıktan sonra çözümü bulduk çözüm şu idi paralel motorları sürücüye tek bir motor olarak tanıtıldıgı için ve auto tune denen olayda yapılmış invertör tabiki bu durumda algoritmasından dolayı saçma bir arıza veriyordu bu olayı düzeltip yani motoru yine tek bir motormuş gibi tanıtıp parametrrelerini girdik yalnız auto tune yapmadık ve sorun çözüldü bu güne kadar hiç bir şikayet duymadık sonuç olarak bana çok iyi bir ders olmuştu . bundan çıkaracagım ders şu oldu sürücünüz ne kadar iyi olursa olsun parametreleri yanlış gireseniz şikayet daima olur ve müşterinizin güvenini kaçırır para ve itibar kaybedersiniz
saygılarımla bu tip tecrübelerim oldukça sizlerle paylaşacam
gittim makina zaman zaman oht1 kodlu hata veriyordu bakım kitapçıgına baktıgım zaman ıgbt sıcaklık hatası diyordu yalnız
ıgbt sıcaklıgını ölçtügümüzde kritik sınırın çok altında da oldu gözüküyordu bazende kritik sınıra yanaşıyordu. tabi biz bu duruma çok şaşırmıştık. çünki bazen cihaz kendini haklı çıkarıyordu bazende alaksız bir şekilde yine aynı hatayı veriyordu daha sonra panoya fan takviyesinde bulunduk ama nafile sonuç aynı bir takım parametreleri degiştirdik sonuç yine hüsran 1 hafta geçti çözüm bulamadık makinanın yanın da arıza nöbeti tuttuk çünki makinanın ne zaman hata verecegi belli olmuyordu ve bizimde makinanın hata verdiginde yanında olmamız gerekiyordu ve bir takım analizleri yaptıktan sonra çözümü bulduk çözüm şu idi paralel motorları sürücüye tek bir motor olarak tanıtıldıgı için ve auto tune denen olayda yapılmış invertör tabiki bu durumda algoritmasından dolayı saçma bir arıza veriyordu bu olayı düzeltip yani motoru yine tek bir motormuş gibi tanıtıp parametrrelerini girdik yalnız auto tune yapmadık ve sorun çözüldü bu güne kadar hiç bir şikayet duymadık sonuç olarak bana çok iyi bir ders olmuştu . bundan çıkaracagım ders şu oldu sürücünüz ne kadar iyi olursa olsun parametreleri yanlış gireseniz şikayet daima olur ve müşterinizin güvenini kaçırır para ve itibar kaybedersiniz
saygılarımla bu tip tecrübelerim oldukça sizlerle paylaşacam