motor devrelerinde kakş

jinxnao

Üye
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
75
Puanları
1
Yaş
40
arkadaşlar motor devrelerinde kakş neden kullanılmıyor? veya kulllanılır mı? eğer kullanılmıyorsa neden diye soracaktım ...
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Kaçak akım şalteri denildiğinde,genelde,insan koruması için 30 mA,yangın koruma için 300
mA lik şalterler akla gelmektedir.Motorların ( özellikle büyük güçlü ) zati kaçak akımları,bu
değerler üzerinde olacağı için,bu anlamda bağlanan kaçak akım şalterlerinin kullanılmasının
bir yararı yoktur.Motorda olan izolasyon sorunları için,istenilir ise,daha büyük akım
( 3-30 Amp. ) korumalı şalterler ( Paket şalter tipi veya toroid tipi ) kullanılabilir.
 
son söylediğiniz şalterler tam olarak hangileri oluyor? akım korumalı şalter ve pako şalter (bu şalterler nasıl koruma yapabiliyor ki?)
 
Simens 3VL911.-5GA.. serilerini ve Merlin Gerin EZCV250H4...,29210-29212 vs şalterlerini
incelemeniz gerekiyor.Legrand ve Moellerde de benzer şalterler vardır.Simensin,59.
sayfasını,MG nin 20 ve 25 nci sayfalarını inceleyebilirsiniz.
 

Ekli dosyalar

  • Salt_ve_Enstalasyon_Teknigi_liste_20090420.pdf
    4.7 MB · Görüntüleme: 11
  • MG-Ekim 2009.pdf
    4.9 MB · Görüntüleme: 11
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
129,434
Mesajlar
926,714
Kullanıcılar
451,988
Son üye
rasoftrecep

Yeni konular

Geri
Üst