Benim aklıma başka bir senaryo geliyor.Redüktör(Şanzıman) ile elektrik motorunun akuple olan bağlantısında oluşabilen ve gözden kaçabilen bir balanssızlık,önce redüktörün elektrik motoruna yakın rulmanlarının,yağ keçelerinin,salmastralarının bozulmasına,bu bozukluk sonrasında redüktöre yakın tarafında elektrik motorunun rulmanlarının,sızdırmazlık keçelerinin bozulmasına,böylece stator-rotor arasında boşluk toleransının yok olarak,oluktaki sargılara sürtünmesine,sürtünme neticesi sıcaklık artışına,sargıların soğutma sorunlarının doğmasına,içeriye dolan yağın ısınarak ayrıca normal olan soğutma-hava sirkülasyonunu azaltmasına,sürtünmeyle sargı izolelerinin sıyrılmasına veya kopmasına,sonunda motorun bir yerinden daha kısa bir devre oluşturulup, sargıların bu şekilde ısınıp yanmasına neden olabilmiştir.Boşluk değeri kalmamış motor ve redüktörün rulman,sızdırmazlık elemanları(Keçe,salmastra,conta,vb.)aralığından kanımca şanzıman yağının motora dolabilmesi gerçekleşmiş olabilir.Şanzıman yağının,motorun yanmasında direkt bir rolü olacağını,izolasyonu doğrudan etkileyip bozabileceğini ayrıca düşünmüyorum.Kolay gelsin.