Motorlardaki kablin sorunu?

Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
39
merkezi vakum sistemine bağlı motorda kablin kırması yaşamaktayız. Sert plastikten oluşmakta kablinlerimiz. Bumların yerine birbirine geçmeli lastikli kablinler önerilmekte. Bu doğru mu? Kablin kırması daha çok ilk kalkıştan kaynaklandığını tahmin etmekteyiz. Bunun için soft starter önerilmekte. ama maliyet yönünden yıldız üçgen daha ekonomik değil mi sizce? Ayrıca kalkış sert olduğundan mile bağlı fanı bozmuş durumda buda fazla ısınmalara sebeb olmakta. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum. İyi çalışmalar.....
 
arkadaşım öncelikle meraba eyer motorda falan sarsıntı yoksa kaplin delikleri varya oralarda aşınma olmuş olabilir ovalleşme gibi ondan olabilir
 
Öncelıkle, motor ve vakup pompasının düzgün baglandıgını kontrol edınız, carpık baglandıkdan sonra hangı kaplin türünü secerseniz secin sonuc alamazsınız. Lazer le kaplın ayarı sıstemlerıde mevcut, tesisınız veya motorlarınız büyükse böyle bir kontrol sıstemı yaptırsanız iyi olur. Sordugunuz kaplin tipi daha uygundur. Soft start pahalı evet, motorla vakum pompası arasına," yağlı kaplınde baglıayabılırsınız, bu durumda dönme hızı karsı tarafa yumusak bir şekılde aktarılacakdır.
 
kendi orijinal kaplinlerini kırıyorsa önce motorla pompa arasındaki merkezlemeyi bi kontrol edin. merkezden kayma yapmışsa çoğunlukla uğultulu bir ses gelir. ayrıca motorun ve pompanın temel bağlantılarına da bir bakın herhangi bir gevşek bağlantı olmasın. bunlar normalse o zaman piyasada işinizi rahatça görecek elastik kaplinler var. bunları kullanabilirsiniz.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…