Enes6643
Üye
- Katılım
- 17 Ağu 2020
- Mesajlar
- 9
- Puanları
- 1
- Yaş
- 25
Merhaba arkadaşlar beni uyku uyutmayan delirten konulardan birisi akü şarj sorunu motorum 125lik cg günlük kullanıyorum motorda son altı aydır sıkıntılar ortaya çıkmaya başladı eski akü bitince yiğit akü aldım oda akü boş yata yata akü nerdeyse öldü başka akü taktım oldu ama 2 gündür garipleşti motor gaza basınca boş ısıgı güclü yanıyordu köye vardım geldim koydum stop ettim akü voltajı 12.00 dı ve çalıştırıp gaza bastım ışıklar kapalı iken rolenti 12.1v gazverdiğimde 13.5max ısıkları yakınca 11.80v rolenti 13.00volt max farlar açıkken eskiden 14.80 gösterirdi lambalar acıkken devir 4bin deyken konnektör sıkıntılı değil sıfır vardı onu taktım gine aynı volt alternatör voltajı ölçtüm 16.4max min 14.2 rölanti farlar açıkken size sormak istediğim alternatör kaç v vermesi gerekir sorunu çözemedim sanayiye gitsen ustalar çoğu bilmiyo zaten.