Sayın Duraceylan, Sayın Fahri Yetiş ve Değerli Meslektaşlarım
Sıkıntım normal çalışan sistemlerde Rölenin sapıtması, ayar tutmaması, çarpık çalışması,bloke olup işlem yapmaması v.b. Bütün sistemlerimiz konusunda uzman Kaan Bey'in destekleri ile kurulmuştur. Firma değiştirmiş olan arkadaşımız; yeni firması ile bütün O G sistemlerimizi Datakom Marka yeni jenerasyon İnternet bağlantılı röleleri ile ücretsiz değiştirmeyi taahhüt etmiştir. Bir firmanın parasını alarak yapmadığını, bir diğer firma sadece mağduriyeti gidermek için özveri göstermektedir, elbette saygıyı hak etmiştir Datakom'a ne kadar Teşekkür etsek azdır.Tabii aslında sıkıntının kaynağı EDE firması idi, EDE'de Gurup Arge'nin Taşeronu olduğuna göre işin tekniği onlara aitti. Belki aralarında Ticari yönden sıkıntı olabilir ama bunun Kullanıcıya sorun olarak dönmemesi gerekirdi, zira bu durumda Tüketici satın almış olduğu teknoloji'ye esir olmuştur ve Binlerce liralık zarara uğramıştır yani kompanzasyon sıkıntısından dolayı Elektrik kurumuna parasını kaptırmıştır. Halbuki öyle mi olmalıydı, neden tüketici ile doğrudan kendi firmaları ile bağlantı kurup pastayı almadılar? Madem ürününüze bu kadar güveniyorsunuz hani müşteri memnuniyeti! Bir ciddi firma olarak Samsun'a ziyaretinizde; acaba bu bölgede benim ürünlerimi kim kullanıyor diye hiç aklınızdan geçirmediniz mi? sanki bilmiyor musunuz bu bölgedeki en büyük tüketiciyi Tahminen 4 Megawattı geçen talep gücü ile 200 e ulaşan O G sistemleri ile bir yığın Harmonik filitreli özel sistemleri ve sayısı bilinemeyen A G sistemleri ile(300 ün üzerindedir ) ve de seçimden sonra en az 2 katına çıkacak olan bu saydıklarıma ait müşterinin hiç mi sıkıntısı yoktu? niye Kurumumuzun kapısına kadar geldiniz de ziyaret etme nezaketini göstermediniz belki bilgi birikiminizden faydalanırdık, demek ki Gurup Arge'ye fazla güvenmişiz ve de bizi kırmış ve üzmüştür; tabii ki herkes memnun kaldığı yöne dönecektir. Tıpkı Kael'in yeni ürettiği röleler varken eski versiyon rölesini demo olarak göndermesi gibi (isterseler rölelerini ve internet bağlantısını geri alabilirler) - Elektropanın ilgilenmemesi - Entes'in geri kalması v.b. gibi.
İnşallah müfettiş bize fazladan ödenen paralarla ilgili zimmet çıkarmaz, biraz da kızgınlığımız buradan geliyor, ayrıca tamir görmüş 3 adet O G Rölelerin de çalışmaması bardağı taşırmıştır. Neyse ki Datakom firması sahip çıkmıştır,bekleyip göreceğiz.