O G Kompanzasyon Rölesinde Sorun

Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
36
Puanları
1
Yaş
40
Değerli arkadaşlar O G Kompanzasyonda Gurup Arge EDE marka kompanzasyon rölesi kullanıp da sorun yaşayan var mı? nitekim kurmuş olduğum O G kompanzasyon sistemlerinin hepsinde (bir tanesi hariç) sorun yaşıyorum değişmediğim röle kalmadı onca da ceza ödedim cezalar kurulum maliyetlerinin çok üstüne çıktı hatta 800 KVA lık Harmonik filtreli sistemimde tam 5. kez röle değiştirdim oda yarım arızalı çalışıyor 1 haftadır yanına gidemedim acaba ne oldu zira menüsünde akım trafo oran ayarı gelmiyor tam 4 adet röle geri iade ettim güya yenisini verdiler yeni gelenlerin hiç biri ayarlanmıyor (yahu dalga mı? geçiyorlar ne anlayamadım) Tekrar iade mi edeceğiz bu ne biçim bir iş rölenin biri geri gönderildi diğer 3 ünü de ne yap cam bilemiyorum Benim gibi sorun yaşayan varsa paylaşmak istiyorum, bir de yeni alınan O G röle de arızalı çıktı. Ayrıca Gurup Arge firmasından söylenenlere göre satın almış olduğum A G rölelerde internetten erişimin de olacağını söylemişti ama sonucunda rölelerimi değiştirmek gerektiğini öğrendim. Güya sistemlerimi uzaktan izlemeye göre kuruyordum hepsi boş çıktı arkadaşlar. Ama hepsinden önemlisi Gurup Arge'ye çok kırıldım ta Samsun'a kadar gelmişler de kapımın önünden geçmişler ben de içeride bunlar la uğraşıyorum. Yine de yalnız bırakmayan başka firmalar da var rölelerimin hepsini uzaktan izlemeli, içinde modemi de olan sadece 2 uçlu internet data hattının bağlandığı tip rölelerle değiştirmeyi taahhüt ettiler bakalım sonucunu göreceğiz.
 
Grup Arge ile sorun yaşıyor olmanız inanılmaz bir durum.Yetkilileri ile temas kurdunuzmu ?
 
Sistemi siz kendiniz mi kurdunuz? Çünkü OG primer ve sekonder sargıları arasında faz farkı var. Faz farkını hesaba kattınız mı? Eğer OG'den ölçüm alıp AG'de kompanzasyon yapma sisteminin nasıl kurulduğunu bilmiyorsanız, firmadan teknik destek almanız gerekirdi. Problemi, kısa yoldan röle arızalıdır deyip kenara atmamak gerekir.
 
Sayın Duraceylan, Sayın Fahri Yetiş ve Değerli Meslektaşlarım
Sıkıntım normal çalışan sistemlerde Rölenin sapıtması, ayar tutmaması, çarpık çalışması,bloke olup işlem yapmaması v.b. Bütün sistemlerimiz konusunda uzman Kaan Bey'in destekleri ile kurulmuştur. Firma değiştirmiş olan arkadaşımız; yeni firması ile bütün O G sistemlerimizi Datakom Marka yeni jenerasyon İnternet bağlantılı röleleri ile ücretsiz değiştirmeyi taahhüt etmiştir. Bir firmanın parasını alarak yapmadığını, bir diğer firma sadece mağduriyeti gidermek için özveri göstermektedir, elbette saygıyı hak etmiştir Datakom'a ne kadar Teşekkür etsek azdır.Tabii aslında sıkıntının kaynağı EDE firması idi, EDE'de Gurup Arge'nin Taşeronu olduğuna göre işin tekniği onlara aitti. Belki aralarında Ticari yönden sıkıntı olabilir ama bunun Kullanıcıya sorun olarak dönmemesi gerekirdi, zira bu durumda Tüketici satın almış olduğu teknoloji'ye esir olmuştur ve Binlerce liralık zarara uğramıştır yani kompanzasyon sıkıntısından dolayı Elektrik kurumuna parasını kaptırmıştır. Halbuki öyle mi olmalıydı, neden tüketici ile doğrudan kendi firmaları ile bağlantı kurup pastayı almadılar? Madem ürününüze bu kadar güveniyorsunuz hani müşteri memnuniyeti! Bir ciddi firma olarak Samsun'a ziyaretinizde; acaba bu bölgede benim ürünlerimi kim kullanıyor diye hiç aklınızdan geçirmediniz mi? sanki bilmiyor musunuz bu bölgedeki en büyük tüketiciyi Tahminen 4 Megawattı geçen talep gücü ile 200 e ulaşan O G sistemleri ile bir yığın Harmonik filitreli özel sistemleri ve sayısı bilinemeyen A G sistemleri ile(300 ün üzerindedir ) ve de seçimden sonra en az 2 katına çıkacak olan bu saydıklarıma ait müşterinin hiç mi sıkıntısı yoktu? niye Kurumumuzun kapısına kadar geldiniz de ziyaret etme nezaketini göstermediniz belki bilgi birikiminizden faydalanırdık, demek ki Gurup Arge'ye fazla güvenmişiz ve de bizi kırmış ve üzmüştür; tabii ki herkes memnun kaldığı yöne dönecektir. Tıpkı Kael'in yeni ürettiği röleler varken eski versiyon rölesini demo olarak göndermesi gibi (isterseler rölelerini ve internet bağlantısını geri alabilirler) - Elektropanın ilgilenmemesi - Entes'in geri kalması v.b. gibi.
İnşallah müfettiş bize fazladan ödenen paralarla ilgili zimmet çıkarmaz, biraz da kızgınlığımız buradan geliyor, ayrıca tamir görmüş 3 adet O G Rölelerin de çalışmaması bardağı taşırmıştır. Neyse ki Datakom firması sahip çıkmıştır,bekleyip göreceğiz.
 
EDE nin son reaktif rölelerini yanılmıyorsam Datakom firması üretmişti. bana göre bu yüzden destek vermek zorundadır. elektropan KRK firmasının bünyesine geçiş yapmaktadır iş ile elektropanmı krk mı ilgilenecek hala rayına oturmamıştır.
 
Sn. kadir yılmaz, öncelikle şunu belirteyim Grup ARGE ile benim aramda herhengi bir çıkar ilişkisi yoktur. Lütfen mesajımı bu unsuru göz önünde bulundurarak okuyun.

Değerli arkadaşlar O G Kompanzasyonda Gurup Arge EDE marka kompanzasyon rölesi kullanıp da sorun yaşayan var mı?

"Gurup Arge EDE" markası ile bir röle yok bildiğim kadarıyla. Sizin sorun yaşamış olduğunuz röle "EDE" markalı olmalı. Çünkü ben "Gurup Arge" markalı rölelerden bugüne kadar geri dönüşü olmayan herhangi bir sorun yaşamadım. Telefonla anında destekten tutun da birebir röle değişimine kadar (o da çok nadirdir) ellerinden geleni yaptılar.

nitekim kurmuş olduğum O G kompanzasyon sistemlerinin hepsinde (bir tanesi hariç) sorun yaşıyorum değişmediğim röle kalmadı onca da ceza ödedim cezalar kurulum maliyetlerinin çok üstüne çıktı hatta 800 KVA lık Harmonik filtreli sistemimde tam 5. kez röle değiştirdim oda yarım arızalı çalışıyor 1 haftadır yanına gidemedim acaba ne oldu zira menüsünde akım trafo oran ayarı gelmiyor tam 4 adet röle geri iade ettim güya yenisini verdiler yeni gelenlerin hiç biri ayarlanmıyor (yahu dalga mı? geçiyorlar ne anlayamadım) Tekrar iade mi edeceğiz bu ne biçim bir iş rölenin biri geri gönderildi diğer 3 ünü de ne yap cam bilemiyorum Benim gibi sorun yaşayan varsa paylaşmak istiyorum, bir de yeni alınan O G röle de arızalı çıktı.

Sn. Durceylan'a ve sn. Fahri Yetiş'e aynen katılıyorum:

Grup Arge ile sorun yaşıyor olmanız inanılmaz bir durum. Yetkilileri ile temas kurdunuzmu ?

Sistemi siz kendiniz mi kurdunuz? Çünkü OG primer ve sekonder sargıları arasında faz farkı var. Faz farkını hesaba kattınız mı? Eğer OG'den ölçüm alıp AG'de kompanzasyon yapma sisteminin nasıl kurulduğunu bilmiyorsanız, firmadan teknik destek almanız gerekirdi. Problemi, kısa yoldan röle arızalıdır deyip kenara atmamak gerekir.


...Tabii aslında sıkıntının kaynağı EDE firması idi,
Hatanın kimde olduğunu bildiğiniz hade neden GrupARGE marka röleyi kötülüyorsunuz?
Üretimini EDE yaptırıyorsa sorumluluk EDE'ye aittir bence. Marka olmanın anlamı bu değilmidir?

Halbuki öyle mi olmalıydı, neden tüketici ile doğrudan kendi firmaları ile bağlantı kurup pastayı almadılar? Madem ürününüze bu kadar güveniyorsunuz hani müşteri memnuniyeti!
Siz neden EDE'yi tercih ettiniz? Ürün EDE markalı iken GrupARGE'ye alınganlık yapmak nedendir?

Bütün sistemlerimiz konusunda uzman Kaan Bey'in destekleri ile kurulmuştur. Firma değiştirmiş olan arkadaşımız; yeni firması ile bütün OG sistemlerimizi Datakom Marka yeni jenerasyon İnternet bağlantılı röleleri ile ücretsiz değiştirmeyi taahhüt etmiştir. Bir firmanın parasını alarak yapmadığını, bir diğer firma sadece mağduriyeti gidermek için özveri göstermektedir, elbette saygıyı hak etmiştir Datakom'a ne kadar Teşekkür etsek azdır.

Parasını alan firma hangisi tekrar yazarmısınız.

Neyse ki Datakom firması sahip çıkmıştır, bekleyip göreceğiz.
Acaba EDE röleleri üretende Datakom olduğu için olabilir mi bu hiç düşündünüz mü? Olayların tamamen dışında olan bir firmayı kötülemek hiç de etik değil.

Sn. amasyali olayın püf noktasını belirtmiş:

EDE nin son reaktif rölelerini yanılmıyorsam Datakom firması üretmişti. bana göre bu yüzden destek vermek zorundadır.
 
Sayın genç arkadaş

Datakom Firması EDE'ye hiç bir zaman OG ölçümlü röle üretmemiştir. Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım...
 
Sayın Kadir Yılmaz Beyin, problemlerinden henüz "forum üzerinden" haberdar olduk.

"Grup AR-GE", "Kadir Yılmaz Beye", "EDE" markası ile hiç bir ürün tedarik etmemiş ve dolayısı ile hiç bir hizmet de vermemiştir.

Kadir Yılmaz Bey e verildiğini ifade ettiği sözlerden de hiç bir şekilde bilgimiz olmamıştır.

Kadir Yılmaz Beyin çözüm/kurulum/destek konusunda yaşadığı problemlerine çözüm bulamamasını, forumda firmamızın "Adı" geçtiğinden, kendisiyle doğrudan görüşerek gayet iyi anlamış bulunmaktayız.

Firmamızla doğrudan ilgisi olmamasına rağmen her ne sebepten kaynaklanmış olsa da, "O.G Referanslı Kompanzasyon Çözümü" bizim tasarımımız olduğundan, her türlü çözüm ve desteği vermeye hazır olduğumuzu Sayın Kadir Yılmaz Beye iletmiş bulunmaktayız.

Verilen sözleri de en uygun bir şekilde gerçekleştirme konusunda yine elimizden gelen özveriyi göstereceğimizi Sayın Kadir Yılmaz Beyle paylaştık.

Yukarıda "Kadir Yılmaz Beyin" kaleme aldığı ilk metinde geçen şikayetlerinin "sadece" "Karadeniz bölgesinde faaliyet gösteren arkadaşların kendisini neden ziyaret etmediği" kısmına katıldığımızı ve bu sebeple yaşattığımız kırgınlığından dolayı tarafına özrümüzü ifade ettik.

Kendisinin halet-i ruhiyesine binaen mazur görüyor ve vereceği kararına elbette saygı duyacağız.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Tohumu "kim" atmış ise toprağa, filizi "O" sulamalı, toprağı "O" çapalamalı, bahçeyle "O" ilgilenmeli...
Doğru olan yaprakları solmuş çiçeğe su vermek iken, başka bir tohumu önermek "ilk tohumu atanın" işi olmamalı.
Sorarlar..! Sulamak yerine susuzluğu fırsata dönüştürmek niye?
---------------------------------------------------------------------------------------------

Saygılarımızla...
 
bende suan arge gurubun 3 ad.oge 2ad. ag rölesini kamu hizmetinde kullanmaktayım ve her hangi bir sıkıntı görmedim en ufak hata da teknik destek ile bütün ihtiyacımı karsılıyorum.arge gurubun bi hatası oldunu sanmıyorum.
 
Hasan Yılmaz bey,
Grup ar-ge nin ürünlerini kullandım ve hali hazırda kulanmayada devam ediyorum...Gerçekten hiçbir sorun yaşamadım.Bir kaç cihaz arızası normal görülebilir neticede kul yapısı.Fakat Grup ar-ge firmasının ilgisiz kaldığını vurgulamanıza inanamadım.Bu arkadaşların hiçbir maddi karşılık beklemeden firmama yaptıklarından hareketle bu işte bir yanlışlık olabileceğini düşünüyorum.Hemen belirteyim ki OG referanslı sistem kurulumunu yaptık ve çok başarılı bir şekilde uzaktan takip edebiliyoruz.Firma yetkililerinden Güner bey,sorununuzu forumdan okuduklarını belirtiyor siz ise ilgisizlikten yakınıyorsunuz...Yarın ilk işim grup ar-ge ye gitmek olacak .Selametle...
 

Forum istatistikleri

Konular
129,735
Mesajlar
929,371
Kullanıcılar
452,457
Son üye
powerotomasyon.net

Yeni konular

Geri
Üst