Konu üzerinden bir miktar zaman geçmiş, arkadaşımız sorununun ne sonuca ulaştığını da yazabilir.
Sayın Egemod, 2.maddede yazdığınız çıkış havası kısıldığında, giriş hattındaki basınca göre bu çıkış hattı daha yüksek basınçta olur ve girişe hava kaçar ve piston hızının artmasına sebep olur ifadesi yanlış.
Basınç giriş hattını geçemez, evvela basınç zaten burada oluşmakta, ki piston vb sürtünme kaybından dolayı da çıkış hattı bir miktar daha düşük basınçta olur. Bu sebeple keçeler hava kaçırsa da çıkıştaki hava girişe değil; giriş basınç kısmındaki hava direk diğer tarafa geçme durumunda olur. Bu tip bir hız artışı düşünülmez. Keçe sızdırması verimsizliğe neden olur. Siz de rahatlıkla düşünürsünüz ki; bu şekilde hız ve enerji arttırılabilse keçesiz kullanıp daha da performans arttırılabilir.
Başarılar dileriz.