r410a ıle ılgılı

efecim

Üye
Katılım
26 May 2012
Mesajlar
44
Puanları
1
Yaş
36
yenı 410 gazlı klımalara vakum yapmadan gaz sarjı yapmak ne derecede dogrudur.cıhazın saglıklı calısmasını ne kadar etkıler bu konuda yardımlarınızı ıstıyorum sımdıden tesekurler
 
% de veremem ama hiçbir klimada yada soğutma sisteminde vakumsuz gaz şarjı yada devreye alma bence kabul edilemez.. içeride kalan yoğuşmayan gazlar sistem basıncını yükseltmekte nem ise yağın özelliğini bozup asitlik oranını yükseltmektedir. Verimi düşürmektedir. Arıza riskini arttırır..
 
R22 Gaz bulunan kompresörlerde madensel yağ bulunur.

R410A gaz bulunan kompresörlerde ise bitkisel yağ bulunur.

Bitkisel Yağ havadan,nemden daha fazla zarar görür ve kısa sürede özelliğini kaybeder..

Bu sebeple R410A cihazlarda vakum daha önemlidir.
 
tesekur ederım yorumlarınız ıcın pekı vakumlama ıle ılgılı ornek yorumlarınız varmıdır nasıl yapılacagına daır
 
Vakum normalde yapılası gereken şekli dış ünitedeki port manifold ile vakum kompresörüne bağlanıp çalıştırılır sistem vakum manometresi ile ( vakum gauge ) sistem vakumu ölçülür.uygun değere inildikten sonra vanalar kapatılıp bir süre beklenerek vakumun kırılıp kırılmadığı kontrol edilir ( kaçak kontrolü için ) herhangi bir anormal durum yoksa sistem şarjı yada gazın dış üniteden salınma işlemi yapılır.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,806
Mesajlar
930,281
Kullanıcılar
452,608
Son üye
murat620

Yeni konular

Geri
Üst