Rica ederiz; başarı için atılan adımlara hürmet ederiz.
Bahsettiğiniz konuda forumda bilgi sahibi ve yol gsterebilir hatta gerekli devreyi uygulayabilir birçok kimse bulunur diye düşünüyorum. Bu kişilerin sizin konunuzla ilgilenmesi gerekir ve sizin de mümkün olan detaylarını ifade etmeniz gerekir.
Bu tip yarışlarda;bahsettiğiniz sistemler ve diğer teşkilat direk sonucu belirleyebilir. Çünkü küçük değişimler direk gücü arttırmakta.
Bu Fuel Cell e hidrojen gazı mı dolduruyorsunuz?
Ne kadar yakıt harcadığınız, bu deponun ısınma durumu ve daha önemlisi sizin enerji zamanınız boyunca gerilim akım karakteristikleri gerekli. Belki istediğiniz gibi bir devre tasarlanabilir ama en yüksek verimliliği alabilmek için en uygun tasarımı yapmak gerekir. Kodlarını yazdığınız ekipmanların her tip karakteristiği de buradan verilebilir.
Motor elektronik şanzuman seçimleriniz de kural gereği midir bilmiyorum. Bunlar da ele alınabilir. Devreler kendi içinde el alındığı gibi tümüyle birbirine uygunluk açısından da ele alınıp gerekli uyarlamalar yapılmalıdır..
Profesyonel yardımdan bahsedilmişti. İnşAllah(c.c.) buradan ulaşırsınız. Sizin verdiğiniz detaylı bilgiler bu konuda önem arz ettiği gibi, firmaların ürettiği fuel cell li ticari araçlar da sistemleri ile buralarda ortaya konabilir. Çünkü uzman bir arkadaşımız bu tip bir geliştirilmiş bir araçtan esinlenerek size farklı çözümler sunabilir tabi siz de o tip araçları araştırıken öğrenmiş olursunuz.
Çukurova Üniversitesi midir diye düşündüm bu arada. tabi orada yeni açılan Otomotiv Müh. bölümünün alanına girerdi.
Bu arada geliştirme vb denince aşşağıdaki konulara da sizleri ve tüm takip edenleri davet ederim.
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/türk-enteljansiyası.66851/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/mekanik-zeka.66576/
Hayırlı akşamlar.