kısa_devre
Üye
- Katılım
- 23 Nis 2010
- Mesajlar
- 405
- Puanları
- 1
sürücünün çıkışına true rms pens ammpermetremi taktığımda 5 amper,girişine yani şalter çıkışına taktığımda 11 amper sürücücünün kendi displayinde de 100 amper okunuyor (motor 55 kw) yani motor yükten dolayı kitlendiği zaman sürücü displayi 100 ampere çıkıyoe ve öylece kalıyor motordan bir sinilti geliyor sürücü motorun daha fazla akım çekmesini engelliyerek bu şekilde tutuyor daha sonra sürücü kendini toparlayıp motora yolvermeyi başarınca çıkıştaki pens ampermetrede 50 amper sürücü displayinde ise 90-100 amper arası okunuyor acaba hangisi doğru.... displayda 100 amper okunurken 63 amperlik ana şalter neden atmıyor (atmaması pensampermetrenin doğrulığunu göstermezmi)sürücü ise profosyonel ekranda yanlış yazacağını zannetmiyorum...yorumlarınızı beklerim... saygılar...