Sürücü Sigorta Attırıyor

Güç aldığımız panodaki kaçak akım rolesini söktüm sorunsuz çalışıyor artık

Geçmiş olsun sorundan kurtulmussunuz diyeceğim ama ? .

Kablonun kavrulmasinin nedenini bulabildinizmi ?

30 mA kaçak akım rölesi atıp
300 mA yangin rölesi gibi koruma sağlıyordu . Biraz salladimmı .

Kontrollara devam etmeniz .
 
Son düzenleme:
ana pano ile makineniz arasında kullandığınız kablo yaralı olabilir. besleme kablosu yaklaşık kaç metre acaba?
Kontrol ettim daha sonra değiştirdim kabloda sorun yok
Gözünüzü yumunca dünya sadece size karanlık olur diye bir laf vardır. Yanlış anlamayın ama kötü çözüm bence. Başka bir yerden gene arıza çıkacaktır. Hemde daha büyük olabilir.
Şuan makinanın üzerinde kaçak akım rolesi mevcut aynı özelliklere sahip sorunsuz çalışıyor
 
Kontrol ettim daha sonra değiştirdim kabloda sorun yok

Şuan makinanın üzerinde kaçak akım rolesi mevcut aynı özelliklere sahip sorunsuz çalışıyor

Kaçak akım pensamperesi ile kaçak ölçümü yaptinizmi?

Öneri vermek istiyorum ama sürücünüz arizalandi diyorsunuz.

Makina üzerinde 30 mA var diyorsunuz .
Hiç olmassa 300mA kaçak sorun yaratmassa bu röle tesisatı korusun.
300 mA röle seçimi?

Yine kontrolla devam etmeniz
Diğer arkadaşların yorumları beklemeniz.
 
Kontrol ettim daha sonra değiştirdim kabloda sorun yok

Şuan makinanın üzerinde kaçak akım rolesi mevcut aynı özelliklere sahip sorunsuz çalışıyor
Arizayi makinaya kistirdim diyorsunuz. Makinada ki kaçak akım atmiyor, panodaki atıyor. Şu makinanin kaçak akım koruma sisteminin ya şemasini ya fotoğrafını atma imkanınız var mı. Daha önce attığıniz planda makina üzerinde kaçak akım falan gözükmüyordu. Panodaki 300 ma, makinada ki de 300 ma mı?
 

İkiside siemens 5sv4344 40A 30ma 400v 3 faz + nötr kaçak akım koruma rolesi
 
Neyse arkadaş sorununu çözmüş. Hayırlı olsun diyelim.

anladığım kadarıyla makine insaat harç makinesi. muhtemelen şantiye panosuna sabit tesiasatla değil seyyar bi kabloyla bağlanıyor. yine muhtemelen makine panosu girişine KAKŞ sonradan bağlandı. eğer durum böyle ise çalısan KAKŞ'nin santiye panosunda olması elbette daha evladır. kablonun çok uzun olması kapasitif kaçakları arttırıp sürücü harmonikleriyle birleşme ihtmali de aklıma geliyor. şantiye panosundaki KAKŞ iptal edilip herhangi bi nedenle makine girişindeki faz-gövde temasında (makine panosundaki KAKŞ'den önce) hayat korumayı-korumamayı rabbim üstlenecektir. sadaka vermekte koruma-korunma yöntemlerinden biri...
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…