sevgili arkadaşım!
bu uğraştığınız problem bir harmonik problemidir ve kesinlikle sürücü, motor ve redüktörle alakası yoktur. Simetrik güç aktarımlarında aktarım yaptığınız noktaların mekanik dirençleri kesinlikle ve kesinlikle aynı olmamalıdır. Şayet aynı ise bütün titreşimler motora geri döner. Farklı olursa fark nispetinde titreşimler absorbe olur. bunu sağlamanın en kolay yolu harmonik drive metodudur. bu metod kısaca toleransı sıfır olan bir aktarım noktasına sizin belirlediğiniz bir tolerede hata (salınım payı) yapmasını sağlamaktır. mekanik aktarımda (güç, kayış transmission mili) bunu yapmak çok zahmetlidir fakat sağlıklı olan bu metoddur. Pratikde ise aktarım yapılan eksenlerin birbirine olan bağlantılarının mukavemeti gerçek yükün %115 inden çok olmayacak şekilde yüklenmede esneyebilecek malzemelerden yapmaktır. Aaaa şuna bak alman malı makine bağlantı parçalarını profilden yapmışlar sanırım malzemeden çalıyorlar gibi düşünceler yanlıştır.
Umarım açıklayıcı olmuştur. saygılarımla..