rotsis Üye Katılım 7 Ağu 2011 Mesajlar 736 Puanları 6 Yaş 39 7 Ocak 2013 #1 A I 0.0 CU C1 L C1 T MW0 NOP: 0 A M1.0 AN M1.1 A M1.2 AN M1.3 I 0.1 R Q0.0 R C1 I0.0 start , I0.1 stop butonları ve Q0.0 da bir lamba olsun sizce start ve stop butonu ve lamba hangi amaçla kullanılmıştır
A I 0.0 CU C1 L C1 T MW0 NOP: 0 A M1.0 AN M1.1 A M1.2 AN M1.3 I 0.1 R Q0.0 R C1 I0.0 start , I0.1 stop butonları ve Q0.0 da bir lamba olsun sizce start ve stop butonu ve lamba hangi amaçla kullanılmıştır
ikavakci Üye Katılım 16 Nis 2008 Mesajlar 45 Puanları 1 Yaş 55 11 Ocak 2013 #2 Yukaridaki algoritma eksik. Sorunuzu tam anlayabilirsem yardımcı olabilirim.
Konu Sah rotsis Üye Katılım 7 Ağu 2011 Mesajlar 736 Puanları 6 Yaş 39 11 Ocak 2013 #3 start butonuna 5.kez basmamızla lamba yanıyor stop butonu ile sönüyor
Konu Sah rotsis Üye Katılım 7 Ağu 2011 Mesajlar 736 Puanları 6 Yaş 39 11 Ocak 2013 #4 a ı 0.0 cu c1 l c1 t mw0 nop: 0 a m1.0 an m1.1 a m1.2 an m1.3 = q0.0 ı 0.1 r q0.0 r c1
Konu Sah rotsis Üye Katılım 7 Ağu 2011 Mesajlar 736 Puanları 6 Yaş 39 11 Ocak 2013 #5 MW0'IN 1.BYTE'I M1.0 DOGRU MU?
ikavakci Üye Katılım 16 Nis 2008 Mesajlar 45 Puanları 1 Yaş 55 11 Ocak 2013 #6 sayın rotsis mw1 olarak değiştirdim. ayrıca counter öncesine yükselen kenar ekledim counter değeri sadece 5 olduğunda lamba yanar a ı 0.0 fp m10.0 cu c1 l c1 t mw1 nop: 0 a m1.0 an m1.1 a m1.2 an m1.3 = q0.0 ı 0.1 r q0.0 r c1
sayın rotsis mw1 olarak değiştirdim. ayrıca counter öncesine yükselen kenar ekledim counter değeri sadece 5 olduğunda lamba yanar a ı 0.0 fp m10.0 cu c1 l c1 t mw1 nop: 0 a m1.0 an m1.1 a m1.2 an m1.3 = q0.0 ı 0.1 r q0.0 r c1
Konu Sah rotsis Üye Katılım 7 Ağu 2011 Mesajlar 736 Puanları 6 Yaş 39 11 Ocak 2013 #7 teşekkürler.yani mw1'in ilk biti m1.0 diyorsunuz?word 16 bitlik yani 0-2-4 diye gitmesi gerekmez mi yoksa ben mi yanılıyorum?
teşekkürler.yani mw1'in ilk biti m1.0 diyorsunuz?word 16 bitlik yani 0-2-4 diye gitmesi gerekmez mi yoksa ben mi yanılıyorum?
Konu Sah rotsis Üye Katılım 7 Ağu 2011 Mesajlar 736 Puanları 6 Yaş 39 11 Ocak 2013 #8 yani 5 sayısını yakalamak için mw0'a taşıdık sayıcımızı... 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 2 0 0 1 0 3 0 0 1 1 4 0 1 0 0 5 0 1 0 1 MW0 için hangi Markerları kullanmamız lazım M0.0 M0.1 M0.2 M0.3 yoksa M1.0 M1.1 M1.2 M1.3 kullanılcak???
yani 5 sayısını yakalamak için mw0'a taşıdık sayıcımızı... 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 2 0 0 1 0 3 0 0 1 1 4 0 1 0 0 5 0 1 0 1 MW0 için hangi Markerları kullanmamız lazım M0.0 M0.1 M0.2 M0.3 yoksa M1.0 M1.1 M1.2 M1.3 kullanılcak???
Konu Sah rotsis Üye Katılım 7 Ağu 2011 Mesajlar 736 Puanları 6 Yaş 39 11 Ocak 2013 #9 neden M0.0 değil de M1.0dan başlıyoruz ?
ikavakci Üye Katılım 16 Nis 2008 Mesajlar 45 Puanları 1 Yaş 55 12 Ocak 2013 #10 sayın rotsis konu biraz karıştı galiba en iyisi görsel olarak devam edelim L c1 T mw0 olarak atadığınızda aşağıdaki binary gösteriminde sağ taraftaki ilk bit m0.0 olur bu nedenle counter 5 olduğunda çıkış için A m0.0 A m0.2 =?? yazmanız gerekir 0x0005 = 00000000 00000101
sayın rotsis konu biraz karıştı galiba en iyisi görsel olarak devam edelim L c1 T mw0 olarak atadığınızda aşağıdaki binary gösteriminde sağ taraftaki ilk bit m0.0 olur bu nedenle counter 5 olduğunda çıkış için A m0.0 A m0.2 =?? yazmanız gerekir 0x0005 = 00000000 00000101