Sn.ademdel; pompanın basma hattı kısmında yüksek seviyelerdeki su basımında bulunması gereken, geri tepmeyi engelleyici çekvalfi de,bozulma veya aşırı su kaçağına karşı gözden geçirmenizde ayrıca yarar vardır.Bunu özellikle belirtmemin nedeni,su pompasının dönmesine direnç olabilecek her ince ayrıntıyı iyice gözden geçirmeniz gerektiğinden dolayıdır.Motorun pano tarafındaki tüm güvenlik devreleri mükemmel sağlanmışsa,motor rulmanları bozulup kilitlenmiyorsa,pompa tarafında salmastraların çalışmayı engelleyici olan anormal bir durumu söz konusu değilse,pompanın içinde santrifüj fan ünitesinde bir balanssızlık,kopan bir parçanın sıkıştırması ve frenleme yaptırması gibi olumsuz bir durum oluşmamışsa,motor çok aşırı sıcakta çalışarak sargılar için bir tehdit oluşturmuyorsa,motor-pompa arasında anormal bir eksenel kaçıklık bulunmuyorsa(Zaten aradaki kaplin bağlantısı belirli bir açıya kadar bu kaçıklığı tolere edecektir.)motorunuzun hiçbir şekilde devamlı yanması söz konusu olmayacaktır.Aklıma gelen olumsuz durumların hepsini sıraladım.Ama gözden kaçırdığımız,göz önüne alamadığımız,başka çok özel çalışma şartları ve devreleri bulunuyorsa bunları çok uzaktan tahmin etmek güç bildiğiniz gibi.Bunu siz kendi araştırma,gözleme ve mantıklı düşünme yöntemleriyle tespit edip ortadan kaldırabilirsiniz.Aldığınız her sonucu ne olursa olsun muhakkak,ama çekinmeden forumda paylaşmanız dileğimle.Kolay gelsin.