Sulu Yolvericiler

muakss

Üye
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
19
Puanları
1
Motor kömürlerinde aşırı ark var bilezikte iki fazda bilezikler kömürler fırça tutucu degişti ark değişmiyor suyun karışımına soda ekledik yine değişmedi ne yapabiliriz.6,3kv..900 d/d,400kw.
 
motor devreye girerken 5 sn aşırı ark oluşuyor.yol verici devre dışı olduktan sonra ark yok.su ile soda karışım oranı ne olmalı?
 
yolverici devreye girme zamanını 5sn uzattık yine ark oluşuyor. fikirlerinize ihtiyacımız var.
 
Bilezikleriniz pürüzsüz değil mi? Ayrıca kömürlerinizi değiştiriniz. Fırça bilezik baskılarını kontrol ediniz.
 
saf su soda karışımı nı diğer sorunsuz çalışan sulu yolvericilerle karşılaştırmak için su numunesi alıp laboratuvarda dansite testi yaptırdım.sorunsuz olan y verici suyu nun 1 lt.si 1080 gr.geldi.sorunlu çalışan y vericininki ise 1 lt.si 1298 gr. geldi.240 lt. kazana 50 lt. saf su ilave ettirip tekrar dansite ölçtürdüm 1 lt 1051 gr geldi. motoru bu şekilde devreye aldırdım ark 1 saniye hafif görüldü ama tam arkı kesemedik. başka fikri olan arkadaşlara gönlümüz açık.tşkler...
 
Kömürler bileziğe tam basıyormu? Üç fazdaki kömür özellikleri aynı mı? Her faza düşen kömür adedi aynımı? Yeteri kadar kömür varmı?

Rotor akımı normalden fazla oluştuğundan ark oluşuyor, motor yol alıp akım düşünce kömürler rahatliyor olmalı.
 
Merhaba,

Tüm kömürleri aynı marka ve aynı firmanın olması gerek firmaya göre kömür iletkenlikleri değişiklik gösterebiliyor buda üzerinden geçen akımların farklı olmasına ve ısınmasına sebeb oluyor.kömür değişimini de aynı anda yapmamak lazım çünkü biliziği kapma yeni kömürde zayıf 2- 3 gün çalıştıktan sonra bileziği kapıyor yani ovalitesine ulaşıyor. Ayrıca su çözeltisi 1030 dansite gibi olması gerek. Motor uygulamasına ve kw göre değişiklik gösterebiliyor en iyisi ilk kalkışı gözle kontrol edip buna göre bir çözelti hazırlamak iyiolur.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,775
Mesajlar
929,979
Kullanıcılar
452,539
Son üye
cmllsb

Yeni konular

Geri
Üst